Ik denk dat ik even zin heb om mijn verhaal te doen...
Ik zie nu talloze discussies staan over wat beter is en wat niet... Als we nu onze aandacht gewoon is even zouden richten op what really matters, dat voorkomt echt veel gezeik.
Waar het nu om gaat is; verleent de site hulp, ja of nee? een eigen fandag organiseren is mogelijk, maar dan kom je in vervelende conflicten met de avro. Dat is het laatste wat je als zelfrespecterende site wilt.
De avro helpen met de fandag is een optie; Of het nou op donderdag of zondag is (er zijn voor allebei namelijk genoeg argumenten te bedenken; zie talloze vorige pagina's). Als we namelijk niet helpen, ben je als site de hele controle kwijt over wat daadwerkelijk door de site zelf is opgezet. En dat is al helemaal zonde. Je kan de hele zooi wel gaan boycotten, daar worden de fans, de avro en de site niet vrolijker van.
Wat wel kan, is dit op een grote formele manier aanpakken. En wel als volgt.
1) Je kan contact proberen op te nemen met de makers van de serie (zoals Anton Jongstra, of zelfs PJ) om er voor te zorgen dat er in ieder geval binnen de avro belletjes gaan rinkelen.
2) Nog groter is een krant als het AD opbellen om een groot artikel neer te zetten over dit alles. Media is macht.
het is in dit geval dus als site kiezen of delen. Of we worden formeel vervelend, of we moeten juist gewoon helpen, voordat je de hele controle kwijtraakt over je eigen creatie. En of het dan op donderdag of zondag is, is gewoon even stemmen, en verder kijken.
^_^ mooi, ben ik dat ook weer kwijt