Poll

Wanneer wil jij dat de Fandag plaatsvindt?

Donderdag 12 maart
47 (32.6%)
Zondag 15 maart
97 (67.4%)

Totaal aantal stemmen: 142

Auteur Topic: MolFanDag 2009: Poll  (gelezen 193126 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2009: Poll
« Reactie #220 Gepost op: 9-02-2009, 19:28:23 »
Sinds wanneer werken ze niet meer in het weekend bij Boulevard of Shownieuws?
Als dat soort programma's "nieuwswaarde" in een evenement zien zijn ze er gewoon bij. Heeft niets met de dag te maken. Ik betwijfel trouwens ook dat dat een reden van de Avro zou kunnen zijn. Voorgaande jaren kwamen ook veel bekende Nederlanders naar de Observant en daar zag ik ook nooit camera's van Boulevard.

Het heeft veel meer nieuwswaarde als de dag op donderdag is. Dan kunnen ze op vrijdag meteen de ontknoping er bij aan plakken.
Het heeft dus wel degelijk met de dag te maken, en het is ook echt een reden.
Shownieuws is overigens wel eens in de Observant geweest, maar omdat er iets mis ging is het uiteindelijk nooit wat geworden.
Daarbij zal de avro zelf wel de media uitnodigen, iets wat RN naar mijn weten nooit heeft gedaan.

De locatie is 1,5 km van een station af?
Dan mogen ze wel pendelbussen regelen.

« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 19:32:56 door Lautjuh »

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
« Reactie #221 Gepost op: 9-02-2009, 19:31:46 »
Ik heb nog een vraagje; kun je wel gewoon met de kandidaten op de foto? Er staat wel aanvang activiteiten, maar ik weet niet of op de foto gaan daar ook bij hoort. :)

Iemand?  :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 9-02-2009, 19:32:29 »

Als jij sterk genoeg bent om 70 man aan de kant te duwen, lukt dat vast wel.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 9-02-2009, 19:36:25 »

Hahaha  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #224 Gepost op: 9-02-2009, 19:37:42 »

Haha.. niet dus. Niet grappig meer.
Het was gewoon een vraag, in de Observant moet je ook altijd even wachten.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #225 Gepost op: 9-02-2009, 19:40:17 »
Haha.. niet dus. Niet grappig meer.
Het was gewoon een vraag, in de Observant moet je ook altijd even wachten.

Ga er maar vanuit dat dat mogelijk is, alleen met langere wachtrijen en meer geduw ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 9-02-2009, 19:40:49 »

::rofl:: pendelbussen voor 1,5 km??? Jij bent zeker van de achterbankgeneratie ;D :P ;)

::ontopic:: Nu er meer bekend is over het programma blijf ik nog steeds bij de zondag hangen...het is eigenlijk nog steeds hetzelfde als voorheen en ik vind het niet erg om lekker in mijn luie stoel de finale te bekijken...je weet overigens maar nooit of er zoveel zitplaatsen zijn in het AKN gebouw ::vergroot::
Over het feit dat de zondagactiviteiten ook plaats gaan vinden in het AKN gebouw vind ik niet zo'n ramp eerlijk gezegd, al blijft de Observant toch wel een beetje het "mol-honk".
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #227 Gepost op: 9-02-2009, 19:43:09 »
De Observant ligt 1 km van het station van Amersfoort. Zo veel scheelt dat nou ook weer niet.

:P

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 9-02-2009, 19:45:32 »
::rofl:: pendelbussen voor 1,5 km??? Jij bent zeker van de achterbankgeneratie ;D :P ;)

Op z'n minst...
Het liefst nog een gouden limousine met champagne, een ligbank en een psychiater. Voor alle emotionele schade.  ;)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 9-02-2009, 19:49:07 »
Over het feit dat de zondagactiviteiten ook plaats gaan vinden in het AKN gebouw vind ik niet zo'n ramp eerlijk gezegd, al blijft de Observant toch wel een beetje het "mol-honk".

Precies!  ::ok::
Ik heb me er ook een beetje bij neergelegt. Ik zal de observant erg missen, maar zal er later in het jaar fflangs gaan om een cola´tje te drinken. Dan haal ik zelf het gevoel weer op.  :)

Het enige waarmee de avro echt rekening MOET houden is het aantal mensen op de fandag. !!!
Als daarmee ook rekening wordt gehouden, dan ben ik helemaal tevreden en kijk ik uit naar 15 Maart :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #230 Gepost op: 9-02-2009, 19:50:21 »
Ga er maar vanuit dat dat mogelijk is, alleen met langere wachtrijen en meer geduw ;)

Nou, dat heb ik wel voor Froukje over. Of ik kom gewoon heel vroeg, dan heb ik het maar vast klaar.  :)
Ik hoop trouwens dat de entree echt niet te duur word. Moet het zelf betalen namelijk.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 9-02-2009, 19:52:00 »

::ontopic:: Nu er meer bekend is over het programma blijf ik nog steeds bij de zondag hangen...het is eigenlijk nog steeds hetzelfde als voorheen en ik vind het niet erg om lekker in mijn luie stoel de finale te bekijken...je weet overigens maar nooit of er zoveel zitplaatsen zijn in het AKN gebouw ::vergroot::

Hahahaha, de achterbankgeneratie ::rofl::. Een goede benaming ::rofl::

Ik kijk de finale ook het liefst thuis. Lekker rustig ::pinokkio::, kan dan gillen, nagels bijten, cola-rum erbij, zak chips.

Mijn man baalt alleen dat de fandag niet in de Observant is vanwege het lekkere bier.
Kan daar na 18.00 uur geen etentje geregeld worden?

Offline Juudz

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 9-02-2009, 20:01:52 »
Ik woon zelf in Hilversum en het is toch wel een stukje lopen vanaf het station hoor, gelukkig kan ik lekker op de fiets  ;D
Follow the clues to find the one..

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 9-02-2009, 20:04:06 »
 Hoeveel km.?

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 9-02-2009, 20:04:50 »
Ik heb me er ook een beetje bij neergelegt. Ik zal de observant erg missen, maar zal er later in het jaar fflangs gaan om een cola´tje te drinken. Dan haal ik zelf het gevoel weer op.  :)

Vind je het goed als ik mee ga?
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 20:13:23 door theluckyboatman »
Ananas

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 9-02-2009, 20:05:27 »
Kan daar na 18.00 uur geen etentje geregeld worden?

lijkt me ook leuk, als ik ook mee mag?
« Laatst bewerkt op: 9-02-2009, 20:27:35 door maud, Reden: quote gefixed »
Ananas

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #236 Gepost op: 9-02-2009, 20:10:18 »
Het is ongeveer 15 minuten lopen vanaf het station.

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #237 Gepost op: 9-02-2009, 20:11:10 »
Het enige waarmee de avro echt rekening MOET houden is het aantal mensen op de fandag. !!!
Als daarmee ook rekening wordt gehouden, dan ben ik helemaal tevreden en kijk ik uit naar 15 Maart :)

Ik denk echt dat de AVRO daar rekening mee houdt en een limiet op de inschrijving zet ofzo. Niet meer dan ... personen. Je moet ook aan de veiligheid denken.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Mariell

• Forumlid
  • agja
« Reactie #238 Gepost op: 9-02-2009, 20:11:59 »
500 was verandwoord

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 9-02-2009, 20:26:22 »

Vind je het goed als ik mee ga?

van mij mag je  ;D

Ik denk echt dat de AVRO daar rekening mee houdt en een limiet op de inschrijving zet ofzo. Niet meer dan ... personen. Je moet ook aan de veiligheid denken.

Ja, maarja niet meer dan bijvoorbeeld 250 vind ik ook nog wel aan de hoge kant..

500 was verandwoord

Nou.. Ik begin weer te twijfelen.. Tis toch niet normaal. 500 man!!! En stel je voor er komen 6 kandidaten. Dan staan er ongeveer 83 mensen bij 1 kandidaat. Als je de 500 man over de 6 kandidaten verdeelt..

Das toch niet normaal? Spoort de avro wel?