Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 142
Sinds wanneer werken ze niet meer in het weekend bij Boulevard of Shownieuws? Als dat soort programma's "nieuwswaarde" in een evenement zien zijn ze er gewoon bij. Heeft niets met de dag te maken. Ik betwijfel trouwens ook dat dat een reden van de Avro zou kunnen zijn. Voorgaande jaren kwamen ook veel bekende Nederlanders naar de Observant en daar zag ik ook nooit camera's van Boulevard.
Ik heb nog een vraagje; kun je wel gewoon met de kandidaten op de foto? Er staat wel aanvang activiteiten, maar ik weet niet of op de foto gaan daar ook bij hoort.
Iemand?
Als jij sterk genoeg bent om 70 man aan de kant te duwen, lukt dat vast wel.
Haha.. niet dus. Niet grappig meer.Het was gewoon een vraag, in de Observant moet je ook altijd even wachten.
De locatie is 1,5 km van een station af?Dan mogen ze wel pendelbussen regelen.
pendelbussen voor 1,5 km??? Jij bent zeker van de achterbankgeneratie
Over het feit dat de zondagactiviteiten ook plaats gaan vinden in het AKN gebouw vind ik niet zo'n ramp eerlijk gezegd, al blijft de Observant toch wel een beetje het "mol-honk".
Ga er maar vanuit dat dat mogelijk is, alleen met langere wachtrijen en meer geduw
pendelbussen voor 1,5 km??? Jij bent zeker van de achterbankgeneratie Nu er meer bekend is over het programma blijf ik nog steeds bij de zondag hangen...het is eigenlijk nog steeds hetzelfde als voorheen en ik vind het niet erg om lekker in mijn luie stoel de finale te bekijken...je weet overigens maar nooit of er zoveel zitplaatsen zijn in het AKN gebouw Over het feit dat de zondagactiviteiten ook plaats gaan vinden in het AKN gebouw vind ik niet zo'n ramp eerlijk gezegd, al blijft de Observant toch wel een beetje het "mol-honk".
Precies! Ik heb me er ook een beetje bij neergelegt. Ik zal de observant erg missen, maar zal er later in het jaar fflangs gaan om een cola´tje te drinken. Dan haal ik zelf het gevoel weer op. Vind je het goed als ik mee ga?
Kan daar na 18.00 uur geen etentje geregeld worden?
Het enige waarmee de avro echt rekening MOET houden is het aantal mensen op de fandag. !!!Als daarmee ook rekening wordt gehouden, dan ben ik helemaal tevreden en kijk ik uit naar 15 Maart
Citaat van: >>Tommie<< op 9-02-2009, 19:49:07Precies! Ik heb me er ook een beetje bij neergelegt. Ik zal de observant erg missen, maar zal er later in het jaar fflangs gaan om een cola´tje te drinken. Dan haal ik zelf het gevoel weer op. Vind je het goed als ik mee ga?
Ik denk echt dat de AVRO daar rekening mee houdt en een limiet op de inschrijving zet ofzo. Niet meer dan ... personen. Je moet ook aan de veiligheid denken.
500 was verandwoord
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
531 gasten en 4 vaste bezoekers