Wie is de mol is in de loop van jaren steeds populairder en groter geworden. Elk jaar komen meer mensen op de fandagen af, het wordt steeds massaler. Je kunt gewoon niet om dat feit heen en dat nog moeten misschien mensen teleurgesteld worden omdat het vol is.
Maar wat ik niet snap is dat de twee evenementen - de fandagen van de Avro en RN - niet naast elkaar kunnen blijven voortbestaan.
Maar als het samengaat in één fandag dan kan je er toch nog het beste van proberen te maken en meedenken over de invulling daarvan.
Ik kan me voorstellen dat actieve posters van dit forum IRL met elkaar willen kletsen. Maar daar kan je toch een oplossing voor vinden? Ergens in het gebouw een .com hoek waar je je badge op kunt laten spelden en kletsen met medeforumers. Als het duidelijk is wáár je ze in die mensenmassa kunt vinden dan komt dat wel van de grond.
Een spontaan vragenvuur lijkt me lastig met 500 enthousiastelingen, misschien moet de organisatitie er toe overgaan dat vragen vooraf voorgelegd moeten worden zodat organisatie een keuze kan maken en iedereen een kans krijgt zijn vraag te mogen stellen. Het evenement wordt groter en zal van karakter veranderen.
Hetzelfde geldt voor een veiling met 500 potentiële bieders. Misschien is het handig in de programmering steeds twee activiteiten tegelijk te laten plaatsvinden. De één wil graag op de foto met zijn held , de ander lekker kletsen met medeforummers. Misschien wat speciale kinderdingetjes organiseren zodat het volwassenenfeestje niet verstoord hoeft te worden door de buggybrigade.
Nou ja, ik heb makkelijk praten, ik ben nog nooit naar een fandag geweest (ik durfde niet
maar ik ben ook niet zo'n zichtbaar actieve forumer. Ik heb wel alle 13 pagina's van dit topic gelezen)