Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 142
Als ze nou al beginnen het AVRO lidmaatschap al voorwaarde te stellen voor van alles, dan ben ik blij dat ik GEEN lid ben en het ook NOOIT ga worden.
nee hoor ik doe niet mee. heb meegedaan aan de prijsvraag lekker vliegen je heb wel misschien concurentie van Vieffan
valt me trouwens in: de vlaamse mol-fans van E-cafe kunnen bij mijn weten dan niet eens op de foto bij hun favoriet. Kunnen ze daar eigenlijk lid worden van een Nederlandse omroep. Heeft de Avro niet aangedacht, uiteraard.
Misschien gaat de avro (nu dat 'Bijna" de hele fandag door hun is overgenomen) ervoor zorgen dat alle 10 de kandidaten komen..het zou wel gaaf zijn!
Buitenlanders kunnen volgens mij net zo hard lid worden van de AVRO, hoor. Ik wil trouwens wel eens lezen van Vieffan bij die prijsvraag geschreven heeft
vergeet niet dat Vriendlief en noem er nog maar een paar, allemaal vlaming zijn.
Nooit geweten dat Vriendlief Vlaming is...
Dat van die 25 euro was een grapje van mij. Wel weer leuk dat sommige mensen dat serieus nemen.
Niet dus, sommige mensen gaan daardoor dus niet, die dachten dat het echt zo was.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
560 gasten en 7 vaste bezoekers