Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 142
Ik had gehoopt dat het vandaag in de molmail zou zitten, maar nee Baal daar wel een beetje heel erg veel van zeg maar, moet zelf nl. het een en ander plannen om te kunnen komen.
Maar je weet toch dat het de 15e is?
Ik ben dan wel net lid geworden, omdat ik toevallig hoorde van de fandag wist niet anders dan dat het gewoon op tv was, maar zoals ik nu hoor wordt het 1 hysterische bende deze keer?
Ze kunnen kandidaten natuurlijk nooit verplichten om op de fandag te komen.Laat staan dat ze een jaar geleden al wisten dat de Avro de 15e een fandag zou organiseren.
Hoezo kunnen een paar niet komen zo???Amersfoort en Hilversum liggen niet 1000 km. uit elkaar volgens mij. Afstand van station naar gebouw blijkt ongeveer even ver te zijn. Het is gewoon weer op een zondag, dezelfde tijd.... Dus dat is identiek met voorgaande jaren.Als je familie had wonen in Amersfoort en die ging verhuizen naar Hilversum, dan zou dat ook zoooooooooooo vreselijk zijn dat je ze dan nooit meer zou bezoeken???Het lijkt wel alsof we in een land wonen waar de plaatsen op onbereikbare afstanden van elkaar liggen. Zijn er geen wegen richting Hilversum? Geen treinen? Geen bussen? Het ligt niet in Siberië, niet aan de andere kant van de oceaan... Dus het lijkt me totale nonsens om te roepen dat het nu voor mensen onmogelijk is om te komen om dat het in Hilversum is i.p.v. Amersfoort en op een zondag i.p.v. op een zondag.........
Ehm Njaa.niet zo xDJe moet sowieso een bus nemen, en lopen nog.Maar hoelaat ist dan ook alweer?
Je moet sowieso een bus nemen, en lopen nog.
der gaat er een met mijn avater aan de haal
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
624 gasten en 2 vaste bezoekers