Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 142
De kans lijkt erg klein dat Jon van Eerd komt naar de Mol Fan Dag.Jon van eerd speelt momenteel in de toneelvoorstelling "Boeing Boeing"(ik ben er zelf pas heen geweest, was lache giere brullen)Op 15 maart speelt hij in zoetermeer om 14:00 (hij heeft geen alternate voor zover ik weet)Deze voorstelling is om +- 16:00 afgelopen.Met de auto ben je daarna 50 min onderweg naar hilversum...De kans lijkt me daarmee nihil dat Jon komt op de Mol Fan Dag Mocht Jon dus de mol zijn, (we weten het immers nog niet) dan is de mol niet aanwezig op de Mol Fan Dag.
De kans lijkt erg klein dat Jon van Eerd komt naar de Mol Fan Dag.Jon van eerd speelt momenteel in de toneelvoorstelling "Boeing Boeing"(ik ben er zelf pas heen geweest, was lache giere brullen)Op 15 maart speelt hij in zoetermeer om 14:00 (hij heeft geen alternate voor zover ik weet)Deze voorstelling is om +- 16:00 afgelopen.Met de auto ben je daarna 50 min onderweg naar hilversum...
Is er al bekend gemaakt wie er zowiezo wel komen? Of wordt dit nooit gedaan?
JON MOET EN ZAL KOMEN!!!Ik MOET EN ZAL EEN HANDTEKENING KRIJGEN Van de allerleukste kandidaat van dit seizoen!
Dat is Sebastiaan
nee, Froukje
Jij leert snel. Wat je vanochtend zelf fout deed, doe je nu goed
Zegt >>Tommie<< .. Ben je gehackt?
Jij zegt het
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet