De eerste paar afleveringen heb ik nog niet zoveel hier gelezen, maar kan iemand me vertellen waar er allemaal zessen ontbraken dan? Ik me namelijk totaal ontgaan.
Het valt ook wel mee met die ontbrekende zessen. Ik denk eigenlijk dat er niet eens een hint in zit. Maar goed, ik heb de volgende drie 'ontbrekende zessen' op mijn site gezet:
Afl. 2:
- Bij het maken van de test zien we achtereenvolgens de vragen 3, 9, 12 en 15 langskomen. Dit is een logische reeks waarin het getal 6 ontbreekt.
- Tijdens de opdracht met het reuzenrad is rechtsonder steeds een tellertje in de vorm van een reuzenrad te zien, wanneer een kandidaat in een cabine stapt. Dit tellertje geeft aan hoeveel beurten de kandidaten dan nog hebben. We zien het tellertje verspringen van 10 naar 9, van 9 naar 8 en van 8 naar 7. Dan niet van 7 naar 6 en niet van 6 naar 5. Daarna weer wel van 5 naar 4, 4 naar 3, 3 naar 2 en van 2 naar 1. Kortom: we zien de cijfers 1 t/m 10 behalve de 6.
Afl. 6:
- Waarom staat de foto van Milouska (serie 6) niet in de ruimte met die van Yvon (5), Inge (7) en Dennis (8)? Het getal 6 ontbrak eerder, zie afl. 2.