The Rolling Stones - Surprise SurpriseBut surprise, suprise
Surprise, surprise
Ain't nothing strange to me
Knew you were telling liesDe verrassing was dat in afl. 2 er dus niemand naar huis moest. Dit hadden aardig wat mensen juist geraden.
Röyksopp - So Easy:Hello?
Yeah it's me
I wanna give you
some good
frequenciesFrequencies >> radio frequencies >> Hans moest het spel verlaten. Dit hadden aardig wat mensen ook goed geraden.
Gabriel - Out of reachKnew the signs
Wasn't right
I was stupid for a while
Swept away by you
And now I feel like a foolOut of reach >> Paula was onbereikbaar met de walkie-talkies en was swept away by de andere kandidaten omdat die haar weg stemden.
Had alleen Califax goed als ik me goed herinner, maar ergens hadden we deze er moeten kunnen uithalen. (dankzij de molmail)
Johnny Cash - Wanted ManI've had all that I wanted of a lot of things I've had
And a lot more than I needed of some things that turned out bad't eerste sloeg op de veiling en 't tweede op 't feit dat Froukje bij het levend ganzeborden in de gevangenis zat. Hoe we dat hieruit hadden moeten opmaken snap ik nog steeds niet, maar enfin, zo luidde de verklaring iig voor Froukje haar vertrek.
Beatles - You never give me your moneyOne sweet dream
Pick up the bags and get in the limousine.
Soon we'll be away from here.You never give me your money >> de groepsleden vertrouwden Sebastiaan als penningmeester niet meer na zijn actie een gedeelte uit de pot te houden en dat te doen laten voorkomen alsof het gestolen was.
Pick up your bags >> Sebas moest zijn spullen pakken en vertrekken.
Lionel Richie - HelloHello!
Is it me youre looking for?
Becuase I wonder where you are
And I wonder what you do3x zat de hint dus deels in de titel van 't nummer. (surprise, surprise + out of reach + you never give me your money)
De andere keren moesten we het dus uit de tekst halen die we horen
Ik denk dus wel dat we dit keer 't uit de titel moeten halen (Hello) << verwijzing naar Anniek & Jon
En welicht slaat de tekst of op de meet your mole opdracht (zoals Dae al zei: degene die ondervraagd werden, vanuit dat perspectief kun je de tekst plaatsen)
Of de tekst slaat op de get the picture! opdracht waarbij de mol dus in een andere taxi zit dan degene die morgen af zal vallen. Die vraagt zich dus af n.a.v. de meet your mole opdracht: is it me you're looking for? terwijl de mol in de taxi afvraagt waar diegene is en wat diegene aan 't doen is (afreizen naar de plek waar de foto is gemaakt en of diegene wel of niet mollenstreken uithaalt) Ik dacht van: ik zet alle aanwijzingen op een rijtje met de uiteindelijke uitleg daarbij zodat we wellicht beter deze muzikale aanwijzing kunnen analyseren.