Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Waarom werd het geld speciaal in Dennis zijn tas verstopt voor de Beethoven opdracht?
Waarom mochten teamleden van 't ene team antwoorden voorzeggen aan een teamlid van het andere team bij de ganzenbord opdracht?
- Waarom stond Milouska' foto met ezel niet in de zelfde ruimte als de andere ex-mollen?
Hoe lang heeft het nog geduurd voordat PJH doorkreeg wie daadwerkelijk de mol was nadat Sebastiaan het spel had verlaten??
Heeft hij al gezegd, pas in de finale.
Ik zou ook wel eens willen weten van wie dat handschrift is die algebruikt wordt vanaf Seizoen 4.
Dat heeft PJ volgens mij verteld op de fandag. Ik weet het alleen niet meer.
Milouska stond ook tussen de ex-mollen hoor. Alleen in de andere ruimte.
Ooh oke, hoop dat diegene er ook is op de fandag. Zou wel willen dat ie me naam zo schreef
Uhh ja dat zeg, maar waarom niet in de andere ruimte of op de plek van het vraagteken.Er zit een hint in als die ezels.
1ste ruimte:Deborah,Nico,George,Elise,Wie zijn dit? en hoe kom je er aan...:O
Natuurlijk niet?1ste ruimte:Deborah,Nico,George,Elise,Milouska.2de ruimte:Yvonne,Inge, Dennis,vraagteken.Dat vraagteken is de mol van dit seizoen.Wat is daar raar aan?
Het is raar omdat Milouska, als je alles netjes op volgorde zou doen, in het andere kamertje zou moeten. Milouska is namelijk de zesde mol en Yvon de vijfde. Er is mijns inziens dus weer iets mis met het getal 6.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
578 gasten en 4 vaste bezoekers