Auteur Topic: Aflevering 7 (19-02-2009)  (gelezen 97029 keer)

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 (19-02-2009)
« Reactie #120 Gepost op: 19-02-2009, 22:30:18 »
Tommie, ze moest wel de opdracht goed maken, om te voorkomen dat iedereen haar zou verdenken, wat in eerste instantie de insteek was van Dennis theorie.

Ze had toch ook net 2 mensen om kunnen draaien..? Kijk ze hoeft niet meteen alle mensen verkeerd te zetten.. Dat valt ook teveel op. Maar net 2 mensen die een beetje op elkaar lijken had ze door elkaar kunnen halen. :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #121 Gepost op: 19-02-2009, 22:30:56 »
Volgens mij staat ie er nu al op?!?!?
(Ik mag hier geen link plaatsen he?)
Uitzending gemist en dan staat ie onderaan bij programma's van vandaag.

Ja hé. Grappig dat 'ie daar wel al staat.

Offline saem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #122 Gepost op: 19-02-2009, 22:33:08 »
Volgens mij heeft iedereen hier ERNSTIG last van tunnelvisie  ::hypocriet::
   ::rofl:: dat is nou net dit jaar het punt, bijna niemand heeft een tunnelvisie.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline boris1

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 19-02-2009, 22:36:23 »
Ik zie nog wel veel mensen neigen naar Viv, maar dat zou toch ernstig dubieus zijn voor dit programma. Zij haalt echt teveel geld binnen en mag dus gewoon niet de mol zijn!!
Dus hou je er nog 3 over. Jon heeft toch ook behoorlijk zn best gedaan; in mijn beleving teveel voor een mol.
Dennis zeker in het begin; nu beginnen er wat molstreeksjes te komen, maar dat hoort er bij, toch?? Je moet nu echt de anderen manipuleren.
Dus blijf ik toch echt bij Anniek; in ieder geval bij dat wat we van de Avro te zien krijgen!! Ze vertoont gewoon mollengedrag.

Maar goed; wist ook bijna zeker dat Jol de mol was...................

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 19-02-2009, 22:38:37 »
Nou als Anniek de mol is eet ik mijn sok op. Wat een slechte mol zou ze dan zijn zeg. Ik zou het in elk geval echt niet leuk vinden!

Offline Nano

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 19-02-2009, 22:39:24 »
Ik heb nog geen last van tunnelvisie gehad dit jaar. Echt vreemd. Normaal gesproken was ik echt zeker van iemand. Ik zit dan al wel heel lang op Anniek/Viviënne, maar ik twijfel gigantisch over Dennis.

Maar Dennis en Viviënne halen zoveel geld binnen. Anniek niet, maar die molt dan weer erg opzichtig en dat vind ik erg raar. Het zou gewoon bijna een grote teleurstelling in het programma zijn als Anniek echt de mol is. Dan hebben ze dat wel erg benadrukt.

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #126 Gepost op: 19-02-2009, 22:42:32 »
Even de theorie van Dennis: Snap hem zelf nog niet helemaal,
(maar Vivienne moet er dus voor zorgen dat ze niet haar verdenken, vind ik;))

Rick en Anniek moeten Jon verdenken.
Anniek of Rick moeten er uit.
Jon, Dennis en Vivienne blijven over.
Vivienne niet bij Jon in team.
Achter komen of Rick, Dennis verdenkt.
Stel hij verdenkt ons, en wij zitten bij Jon in het team.
En hij stemt op ons dan stemt hij meteen een goed antwoord.
Stel we doen een opdracht helemaal fout, dan verdenkt hij ons
en dan zit hij fout.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline boris1

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 19-02-2009, 22:44:30 »
Nou als Anniek de mol is eet ik mijn sok op. Wat een slechte mol zou ze dan zijn zeg. Ik zou het in elk geval echt niet leuk vinden!

Eet smakelijk!! Nee geintje, vind haar ook te opvallend, maar Minouska (schrijf ik dat goed), was ook irritant als mol.
Anniek zou irritant zijn, maar Vivienne toch meer, want die doet veel te veel haar best voor de pot en dat kan gewoon niet. Laatste 4, alles kan...!

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #128 Gepost op: 19-02-2009, 22:45:51 »
Preciese citaat Vivienne:
Volgens mij vind ik dit de leukste opdracht tot nu toe, wat heb ik genoten, ik vond het zo mooi. We hadden wel een zware taak met dat ijsblok, maar ik heb toch zoooo daar door heen gelopen.

Offline M0LLENVANGER

• Forumlid
  • M0LLENVANGER
« Reactie #129 Gepost op: 19-02-2009, 22:46:05 »
Geweldige aflevering!
En herkenbaar. Ik heb heimwee naar Jordanië (het Mövenpick Hotel an de Dode Zee is geweldig).
Mijn molletje Dennis was weer heerlijk bezig!
Zal zo de uitzending nog eens bekijken om subtiele hints te ontdekken.

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 19-02-2009, 22:48:02 »
Eet smakelijk!! Nee geintje, vind haar ook te opvallend, maar Minouska (schrijf ik dat goed), was ook irritant als mol.
Anniek zou irritant zijn, maar Vivienne toch meer, want die doet veel te veel haar best voor de pot en dat kan gewoon niet. Laatste 4, alles kan...!

Haha, ja eerlijk gezegd heb ik bij alle overgebleven kandidaten zoals van: teveel geld binnengehaald. Daarom zat ik op Rick. Nu neig ik naar Jon, want hij haalt dan nog het minste binnen volgens mij. Maarja, de anderen verdenken hem al dus dan is dat ook weer niet leuk.  :-\\

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #131 Gepost op: 19-02-2009, 22:48:48 »
Dashir en Kalid uit Jordanie, die namen heb ik al kunnen ontdekken, dit stond niet op de polariods denk ik, dat soort namen ::rofl::

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #132 Gepost op: 19-02-2009, 22:51:11 »
Nog meer namen:
Ellen Anton Morris Bashar Barbara Edit

Toevoeging: Isabelle.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 22:53:04 door Jelsir »

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #133 Gepost op: 19-02-2009, 22:55:21 »
Hmprf, stap ik 1 keertje over van Dennis naar Rick...... :o

Naast het feit dat ik dit een geweldige aflevering vond, met ook prachtige beelden, was voor mij sinds enkele weken pas weer echt goed zichtbaar waarom ik toch weer voor Dennis moet gaan.

Moet t nog ff weer terugkijken, maar naar mijn mening reageerde hij (afgezien nog van het feit dat ie het ijsblok zomaar te stromend water kapot wilde gooien) 't minst enthousiast na het winnen van het geld voor de pot. Hij komt ook pas als laatste van z'n plaats als PJH vraagt wie er zin heeft in een feestje...Je ziet hem bijna denken "Waar ging het nou fout?"

Maar ook bij het serveerspel vertoonde hij m.i. mollig gedrag; vlg mij zegt hij als eerste iets in de trant van "niet verdubbelen!"

ik kruip gezellig mn tunnel maar weer in  :o
« Laatst bewerkt op: 19-02-2009, 22:56:52 door juliana »
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #134 Gepost op: 19-02-2009, 22:57:19 »
Mijn laatste post voor vandaag:
Rick moest dus of Vivienne of Dennis verdenken, dan zou hij er uitvliegen. Volgens Dennis theorie.
Vivienne heeft de opdracht ( Omdat ze de mol is ) toch goed gemaakt.
Rick verdenkt Vivienne niet meer ( niemand trouwens ). Rick vult bij excutie veel vragen in op Dennis, zoals hij zij in de beelden. Rick valt toch af.
- Rick valt af.
- Vivienne is niet verdacht.
- Dennis heeft toch zijn zin gekregen.

Offline Nano

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 19-02-2009, 23:00:24 »
Mijn laatste post voor vandaag:
Rick moest dus of Vivienne of Dennis verdenken, dan zou hij er uitvliegen. Volgens Dennis theorie.
Vivienne heeft de opdracht ( Omdat ze de mol is ) toch goed gemaakt.
Rick verdenkt Vivienne niet meer ( niemand trouwens ). Rick vult bij excutie veel vragen in op Dennis, zoals hij zij in de beelden. Rick valt toch af.
- Rick valt af.
- Vivienne is niet verdacht.
- Dennis heeft toch zijn zin gekregen.

Zo bekeek ik het dus ook. Viviënne heeft de opdracht goed gemaakt om Rick af te laten vallen. Rick is te slim.. brengt te veel geld in de pot volgens haar.. En begint benauwend te worden.. want Rick ging sinds vorige week een aantal vragen op Viviënne zetten. Rick is daarmee volgens mij de enige die Viviënne (voor een klein deel) verdenkt.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #136 Gepost op: 19-02-2009, 23:02:55 »
Geweldige aflevering!
En herkenbaar. Ik heb heimwee naar Jordanië (het Mövenpick Hotel an de Dode Zee is geweldig).
Mijn molletje Dennis was weer heerlijk bezig!
Zal zo de uitzending nog eens bekijken om subtiele hints te ontdekken.
Ik zoek na alle aflevering alle locaties in Google Earth op... ik had al wat 'voor werk' gedaan en dacht in de uitzending al dat het het Mövenppick Hotel was waar ze waren. Als ik het goed begrijp ben jij er geweest. Kan je dat bevestigen, dat bespaard mij weer wat tijd.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 19-02-2009, 23:05:19 »
Ik vind het wel een beetje gemeen van dennis en Vivienne dat ze Rick er zo uitspelen.. Ik vind dat naar.. Net zoals in Seizoen 6.. Met Richard en frederique.. Dat ze probeerde Toine eruit te spelen.. Ik vind dat naar.. Laat Mensen gewoon het spel spelen.. Wissel alleen info uit als je echt een pact wil sluiten. Maar ga niet mensen in de maling nemen.. Ik vind het niet schoon. ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molhunter..!!

• Forumlid
  • Mol na afl 1: Patrick
« Reactie #138 Gepost op: 19-02-2009, 23:06:36 »
Ik zou heel graag voor de volle 100% achter mijn mol willen staan....

maar....

Ik weet het echt niet meer...

Als ik alle topics van alle kandidaten zo een beetje door lees, zie ik in iedereen wel een mol.....  :-[
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Nano

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 19-02-2009, 23:07:47 »
Oh zucht.. die twijfel. Als je het zo bekijkt kan Jon de mol het beste zijn.

Dit is hoe de kandidaten volgens mij stemmen:
Anniek --> Jon/Rick
Dennis --> Jon
Jon --> Anniek
Viviënne --> Rick/Jon
Rick --> Anniek

Als Jon de mol is, valt Rick SOWIESO af.
Als Viviënne de mol is, valt degene die de test het langzaamst maakt af. (Rick lijkt me wel een nadenker, dus dat kan ook een logische redenatie zijn)
Als Dennis de mol is, valt degene die de test het langzaamst maakt af. (Rick had het wel over Dennis, maar zei ook dat hij tunnelvisie had. Ik ga er dan dus vanuit dat hij helemaal op Anniek ingezet heeft)
Als Anniek de mol is, had Rick nooit afgevallen. (Of heeft hij toch gewoon helemaal op Dennis ingezet? Dan klopt het verhaal over die tunnelvisie niet)

Ik ben bang dat ik dus van Anniek als mol af moet stappen. Als je het logisch redeneert kan Anniek de mol gewoon niet zijn. Viviënne lijkt me het meest logisch in dit geval. Maar die twijfel!! Aargh.

Als Jon dus volgende week afvalt, klopt deze redenatie. Of er moet zoveel gebeuren dat het weer helemaal anders is..