Weer een geweldige aflevering en ik heb nu echt helemaal geen (zinnig) idee meer over wie de mol is (zoals de meesten hier)
punten die opvielen
-Zoals Pieter Jan het zo mooi verwoord aan het begin van de aflevering: Wie is de Mol? Geen idee..
(ik ook niet meer)
-Anniek die in de supermarkt die dure luiers erin doet en daarna ermee gaat lachen en vervolgens zonder op te kijken snel een pak van 6 euro in de kar te zetten, goed dat die hardwerkende dennis het door had.
-Het pact tussen Vivienne en Dennis. Dennis gaat zich in de supermarkt expres verdacht maken door Rick of Anniek eruit te spelen, zodat wij als kijker niet echt dichterbij de mol komen. Is het dan toch Dennis of gaat hij het spel winnen doordat hij door aflevering 1 toevallig de mol meteen op de laptop had ingevuld.
-Vivienne doet net alsof ze het pact niet kent en maakt zich niet verdacht bij Dennis, als ze de mol is, en doet bij de laatste opdracht heel goed haar best, maar waarschijnlijk is ze niet de mol (met de kerkhof/autocrash opdracht in mijn achterhoofd) Maar jah zoveel geld haalt ze nu ook weet niet binnen in de laatste opdracht.
-Anniek voert nog steeds elke aflevering niks uit en het lijkt wel of ze ook echt helemaal niks kan. Het was wel weer leuk om haar in de dode zee te zien drijven
Veel mensen verdachten haar, maar nu ineens niet meer en door dat rode scherm streep ik haar ook af.
-Jon houden we dan over en dat is ook de meest logische keuze. Iedereen stemt op hem, behalve Rick, vandaar dat hij eruit gaat en Jon zelf heeft geen idee als mol op wie hij het slimst kan stemmen om niet verdacht over te komen op tv.
Verder:
-mooie plaatjes uit Jordanië in de kloof!
-Dennis zit misschien dan toch wel op Vivienne?
-En ook een prachtig plaatje: Vivienne in de dode zee!
-Er komt opvallend veel geld in de pot, is er dan toch geen mol en heeft Dennis zijn kans in de 1e aflevering gemist?
OPVALLENDE HINTS
ik weet niet of hier al verschillende hints zijn gepost, maar ik heb nog niet alles nagelezen!
-het getal 2506 op de laptop, wat ik hier al wel net heb zien staan -> opgeteld 13 -> M van mol.
Het wordt in beeld gebracht bij Dennis & Vivienne en bij Jon en Anniek wat minder duidelijk
-de tekst Hedjaz
Jorda
n Railway wordt echt heel prominent in beeld gebracht, tijdens het begin van de test, terwijl je afgeleid wordt door de tekst. Het enige wat ik er in kan ontdekken is de naam van Jon.
-Het getal 85 op de stoomlocomotief -> wederom 13 opgeteld! -> 1 en 3 samen 4 -> D van dennis?
En als Rick wegloopt aan het einde van de aflevering zie je ook een getal op zo'n weet ik hoe het moet noemen -> wagon geval of ronde turbine of hoe dan ook, kan alleen niet zien welk getal.
VOLGENDE WEEK:
-weer een verwijzing naar een vorig seizoen met de stoomtrein opdracht!
-en moeten ze volgende week geen ja en geen nee spelen??
Jon: denk je dat je naar huis moet. Anniek: ik denk niet dat ik naar huis moet -> lach van Jon.