Rick zat eerst op Anniek. Maar volgens mij heeft hij zijn test nu ook gedeeltelijk op Dennis ingevuld.
Dat klopt denk ik ook, ja! Want je zag zo'n stukje film met Dennis erin, dus ik denk dat ook ja!
Dus dan zou dat betekenen dat Dennis de mol niet is... En Anniek is nog altijd onzeker... Dus dan Jon of Vievienne, maar ik denk eigenlijk Jon;-)
Maar.... zijn er nog opvallende dingen gezien??
Ik was zo onder de indruk van de omgeving, dat ik niet echt op hints gelet heb...
Ja wat mij dus opviel was dat cijfer aan het einde, 85 ofzo. Ik kon het niet goed zien, mijn broertje zei: Is dennis heeeel toevallig geboren in 1985? Maar ik weet het niet?!?
Waarom ging Dennis niet de Dode Zee in?
Goeie vraag!!
Ik denk omdat hij geen zin had, ik denk niet dat het een rede heeft!
Mollen kunnen niet drijven
Die is ook heeeel goed bedacht;-)
En jawel; there goes player Rick. Dat ruimt op!!
=Vivienne nu toch echt zeker niet de mol.
-Jon wat dubieus, maar pakt toch weer geld. Net als vorige week: kwam toch net op tijd binnen. Nee...
-Dennis bij de laatste 4; zou hij??? Supermarkt en het 'ijssmijtincident' zijn toch molacties...Mn 'back-up mol'..Zag hem toch als een player die gewoon dit spelletje wil winnen, maar ondertussen..
-Maar blijven bij de 1e keuze: Anniek. Rood scherm? Ja, staat nergens dat dat niet mag. Of is er een molwetboek??
Jordanie??? Dikke voldoende!!!!!!
Zit wat in ja, maar ik weet het ook niet echt;-)
Mijn gevoel zegt Jon, mijn broertje zegt Dennis, mijn zus zegt Anniek, en iedereen weet het zeker..
Who Knows!