Auteur Topic: Aflevering 7 (19-02-2009)  (gelezen 97023 keer)

Re: Aflevering 7 (19-02-2009)
« Reactie #260 Gepost op: 21-02-2009, 00:25:30 »
Denk even naar: Je zegt toch niet van:
Als ik een complot heb met de mol, dan ben ik een Nerd.

Dat woord past gewoon in alle richtingen niet bij deze zin.
Je zegt dan toch gewoon: dan ben ik dom geweest.

Toevallig zegt een goede vriendin van mij het woord 'nerd' heel vaak...(en ik zelf volgens mij ook regelmatig  ::jaja::) Ik vind het dus helemaal geen gekke uitdrukking en zou er verder niets achter zoeken.

« Reactie #261 Gepost op: 21-02-2009, 00:27:45 »
oooooohhhhh..........

Manon: ben jij toevallig een goede vriendin van mij? (haha, wat klinkt dat ontzettend raar, maar het is een serieuze vraag hoor;))

EDIT:
Nee, sorry, ik heb je profiel net even bekeken en je bent een andere manon, sorry  ::) Ik was even in de veronderstelling omdat ik een goede vriendin van mij, manon dus, heb aangestoken met het mol-virus en die ineens ook op fora mee zit te speuren  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 21-02-2009, 00:35:29 door krismagalles »

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #262 Gepost op: 21-02-2009, 10:53:04 »
Lieve Jelsir, het is echt vrij normaal om te zeggen  ïk ben een Nerd" of "wat is dat een nerd"
Echt er is helemaal niets raar aan, Echt NIET!!!

::jaja:: Ik moet zeggen jij hebt de trofee echt verdient!  ::rofl::

Het klopt gewoon niet, al helemaal niet in dat zindsverband. ::jaja::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #263 Gepost op: 21-02-2009, 11:15:58 »
Ik vind het anders wel grappig vergezocht (sorry)  ::rofl::

De nerts die de mol opeet en dus de overwinnaar is  ;D

Dus.. Viviënne is de winnares  ::tandpastasmiley::

Ik ben nu de aflevering aan het terugkijken en weet iemand hoe die plaats heet waar ze naar toe gaan wanneer PJ zegt: willen jullie een feestje? Oftewel, hoe heet de badplaats aan de dode zee in Jordanië? Naast dat ik best wel een keer een trip naar de dode zee kan gebruiken (tis een goed middel tegen bepaalde aandoeningen) combineert het mooi met 't feit dat ze met WIDM daar nu geweest zijn  ;D Lijkt me namelijk leuk om een keer te doen. Van 1 serie WIDM alle plekken bij langs gaan waar ze geweest zijn. Ik heb 't al kunnen doen met WIDM junior ;)

Verder valt 't me op dat Anniek, Jon & Viviënne de hele aflevering nauwelijks iets deden in de zin van: proberen verdacht te worden. Dennis zorgt ervoor dat de boodschappen opdracht in 't honderd loopt, zorgt er bijna voor dat het ene ijsblok met geld en al wegspoelt. Weinig molacties te bespeuren deze aflevering. Kan ook liggen aan 't gegeven dat we afl. 7 al hebben gehad en dat je je als mol niet continue wilt openstellen aan mollenstreken want 't risico is dat mensen je dan sneller door hebben.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline juul4

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
« Reactie #264 Gepost op: 21-02-2009, 12:24:37 »
Okee (pieker,pieker,denk,graaf ::zweet:: ), nog even een heel andere invalshoek:

Er komen nog 3 afleveringen, klopt toch?
Er zijn nog 4 kandidaten. Volgende keer valt er weer iemand af en dan hebben we de 3 finalisten over. Kan me herinneren dat de finale de laatste keren uit 2 delen bestond, 1 met de opdrachten en 1 met terugblik en de uitslag.
Er bestaat dus nog een piepklein kansje dat er een afgevallen kandidaat (bv Sebastiaan, hihi) terugkomt en dat er 2 afvallen in 1 aflevering????

of zit ik er nu helemaal naast.....
heeft alles te maken met het feit dat ik er met deze kandidaten niet uitkom,  :-X
« Laatst bewerkt op: 21-02-2009, 12:28:59 door juliana »
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #265 Gepost op: 21-02-2009, 12:35:36 »
Aflevering 8 -> Afvaller
Aflevering 9 -> Finale met opdrachten.
Aflevering 10 -> Finale met bekenmaking mol, winnaar en verliezer. En een samenvatting van alle mollenstreken van Vivienne.

Offline Nano

• Forumlid
« Reactie #266 Gepost op: 21-02-2009, 12:48:13 »
Jelsir.. om je een beetje te helpen in verband met Vief!

Offline manon

• Forumlid
« Reactie #267 Gepost op: 21-02-2009, 12:55:50 »
Manon: ben jij toevallig een goede vriendin van mij? (haha, wat klinkt dat ontzettend raar, maar het is een serieuze vraag hoor;))

EDIT:
Nee, sorry, ik heb je profiel net even bekeken en je bent een andere manon, sorry  ::) Ik was even in de veronderstelling omdat ik een goede vriendin van mij, manon dus, heb aangestoken met het mol-virus en die ineens ook op fora mee zit te speuren  ::ok::

Denk het ook niet, ik kijk nl. al jaaaaren naar de Mol, al vanaf de eerste aflevering in Belgie. Ik heb alleen altijd de verkeerde mol. :-[ 1 keer had ik het goed vanaf het begin: George. ::ok::
speuren op het forum vind ik gewoon erg leuk, maar ik ben niet zo fanatiek als sommige anderen hier hoor!

Jelsir:
Ik ben het helemaal met je eens dat Vivienne de mol is maar ik kan er geen bewijzen voor vinden. Jij blijkbaar wel, al zijn ze wel heel grappig ;D
Slapen kan altijd nog!!

Offline Badeendje

• Forumlid
« Reactie #268 Gepost op: 21-02-2009, 13:08:27 »
Oooh, wat was het toch een mooie aflevering! Ik heb net even dit hele topic gelezen en de theoriëen vliegen me om de oren! Voor mij gaat het nu tussen Dennis en Vivienne, maar ik weet het niet hoor. Ik ben het spoor volkómen bijster! (Zoals vele anderen, merk ik.)

Ik zie niet echt 'hints', ik lees ze alleen hier. Vind ze allemaal érg goed gevonden, maar zie er niet veel in. 3/4 (of meer) van de hints blijkt aan het einde niet te kloppen, dus ik vertrouw er maar niet al te veel op. Maar waar ik dan wel op moet vertrouwen?

Mijn intuïtie? Hmm..lijkt me niet verstandig. Sowieso is die er ook nog niet uit, want die schreeuwt: DENNIS/VIVIENNE!
Aaaah, ik heb geen idee! Volgens mij is het nog nooit zó moeilijk geweest./

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #269 Gepost op: 21-02-2009, 13:15:39 »
Jelsir.. om je een beetje te helpen in verband met Vief!

Ik zag wel dat ze zat te knoeien met haar vingers, zoals op de foto te zien was, en keek meteen weer of ze een M uitbeeldde met haar benen, netzoals op de aller eerste groeps foto, maarja. Die M sloeg paar posts geleden ook al op Anniek, want die stond in het midden, maar deze vind ik ook goed gevonden. Heeft iemand het orgineel van die foto?

Offline Nano

• Forumlid
« Reactie #270 Gepost op: 21-02-2009, 13:37:51 »
Ik zag wel dat ze zat te knoeien met haar vingers, zoals op de foto te zien was, en keek meteen weer of ze een M uitbeeldde met haar benen, netzoals op de aller eerste groeps foto, maarja. Die M sloeg paar posts geleden ook al op Anniek, want die stond in het midden, maar deze vind ik ook goed gevonden. Heeft iemand het orgineel van die foto?

Haha! Gaat er nog echt op in ook..  ::rofl::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #271 Gepost op: 21-02-2009, 13:42:19 »
Ik had niet anders verwacht ::rofl::,

tunnelvisie ::jaja::

Offline Elsbeth

• Forumlid
« Reactie #272 Gepost op: 21-02-2009, 14:01:01 »
Dennis is niet de mol omdat hij bij de pinball opdracht de strobalen ging verslepen en de foto opdracht met Rick perfect heeft gedaan (naar het lijkt).
Viviënne is niet de mol omdat ze de ober opdracht perfect heeft gedaan in haar eentje.
Jon is niet de mol omdat iedereen op hem stemt en dat overduidelijk in beeld wordt gebracht.
Anniek is niet de mol omdat haar 'mollenstreken' overduidelijk in beeld worden gebracht.

Help!! ???
Als je geen omelet durft te maken ga je ook niet eerst champions snijden.

Offline Molhunter..!!

• Forumlid
  • Mol na afl 1: Patrick
« Reactie #273 Gepost op: 21-02-2009, 14:09:10 »
Dennis is niet de mol omdat hij bij de pinball opdracht de strobalen ging verslepen en de foto opdracht met Rick perfect heeft gedaan (naar het lijkt).
Viviënne is niet de mol omdat ze de ober opdracht perfect heeft gedaan in haar eentje.
Jon is niet de mol omdat iedereen op hem stemt en dat overduidelijk in beeld wordt gebracht.
Anniek is niet de mol omdat haar 'mollenstreken' overduidelijk in beeld worden gebracht.

Help!! ???

die Barash is de mol ::jaja::

Toch een buitenstaander als mol :P  ;D
De echte WIDM-fan: "Bij het inloggen op je computer, duimen voor een groen scherm!"

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
« Reactie #274 Gepost op: 21-02-2009, 14:24:25 »

Met haar voorkennis ja, en ze heeft daarmee Dennis strategie van de baan geveegt.
Als Vivienne trouwens niet de mol is, dan weet ze nu zeker dat Dennis de mol ook niet is.
Want de afspraak was, of Rick moest Vivienne verdenken of Dennis.
Het is dus Dennis geworden. ::rofl::

Offline Elsbeth

• Forumlid
« Reactie #275 Gepost op: 21-02-2009, 14:29:15 »
Toch een buitenstaander als mol :P  ;D
::rofl::  Ik ben overtuigd!

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #276 Gepost op: 21-02-2009, 14:49:55 »

-Hij ging inderdaad de strobalen verslepen, maar uiteindelijk hadden ze daar pas wat aan bij de laatste ronde ofzo. Als hij de strobalen meteen de eerste keer al zo had gelegd was het veel nuttiger geweest. De fotoopdracht ging inderdaad wel verdacht goed... Maar ja, kan ook zijn geweest om zichzelf even wat minder verdacht te maken, in de hoop dat een ander groepje de opdracht zou verpesten.

Offline Elsbeth

• Forumlid
« Reactie #277 Gepost op: 21-02-2009, 14:54:48 »
-Hij ging inderdaad de strobalen verslepen, maar uiteindelijk hadden ze daar pas wat aan bij de laatste ronde ofzo. Als hij de strobalen meteen de eerste keer al zo had gelegd was het veel nuttiger geweest. De fotoopdracht ging inderdaad wel verdacht goed... Maar ja, kan ook zijn geweest om zichzelf even wat minder verdacht te maken, in de hoop dat een ander groepje de opdracht zou verpesten.
Maar toch was het idee wel echt goed van die strobalen en al was het ze de laatste ronde pas gelukt, dan hadden ze dan wel €1000 erbij gehad.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #278 Gepost op: 21-02-2009, 14:56:06 »
het idee was goed, maar de uitvoering was slecht. en dat zou een mol precies zo doen.

Offline Bodde

• Forumlid
  • Omni Vincit Amor
« Reactie #279 Gepost op: 21-02-2009, 14:59:21 »
Dat dacht ik ook...je kunt wel druk gaan slepen met die balen, maar wie zegt dat ze goed/handig liggen? Lekker mollen boven de grond lijkt het...
maltho thi afrio lito