Auteur Topic: Aflevering 7 (19-02-2009)  (gelezen 97009 keer)

Offline balliedied

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 (19-02-2009)
« Reactie #300 Gepost op: 21-02-2009, 21:18:34 »
Dennis is voor mij al volledig afgevallen omdat hij kilo's geld binnen heeft gehaald, en Vivienne ook, vooral na het binnenhalen van het geld bij de bedieningsopdracht. Maar het is wel raar dat het lijkt of Vivienne, Dennis en Anniek op Jon stemmen, Rick niet, en die eruit gaat. :-\\
Geloof niet dat de redactie zou laten merken dat iedereen op de Mol stemt, dus ik blijf bij Anniek 8)
wees wijs eet koek en ijs

Offline Injetta01

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #301 Gepost op: 21-02-2009, 23:35:16 »
Dennis deed een aantal dure dingen eruit... maar hij gooide er echt nog veel meer uit.... Dus ik vind het ook een perfecte molactie. Zorgen dat je binnen het budget blijft, maar wel zo dat een aantal landen er niet bij zit!

Ik ga wat terug kijken om te ontdekken wat voor sneeky dingen Dennis nog meer heeft gedaan....

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 21-02-2009, 23:54:59 »
Dennis deed een aantal dure dingen eruit... maar hij gooide er echt nog veel meer uit.... Dus ik vind het ook een perfecte molactie. Zorgen dat je binnen het budget blijft, maar wel zo dat een aantal landen er niet bij zit!

Ik ga wat terug kijken om te ontdekken wat voor sneeky dingen Dennis nog meer heeft gedaan....

Kijk eens bij de waterpijp opdracht hoe Dennis zich gedraagd   ::rofl::  ik wil graag van iemand een bevestiging

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #303 Gepost op: 22-02-2009, 02:46:42 »
Kijk eens bij de waterpijp opdracht hoe Dennis zich gedraagd   ::rofl::  ik wil graag van iemand een bevestiging
Ja, ik vindt hem ook super verdacht daar wat betreft zijn gedrag.

Het scenario dat ik gisteren in het Dennis topic heb gespammed, is trouwens zo goed als onmogelijk waar. Dat hij het meloen bordje omgewisselt heeft. Of Dennis moet het bordje van de meleon met precies dezelfde print, op precies dezelfde plek, precies hetzelfde gedraai neergezet hebben als het bordje dat hij daar weg haalt.

Maar er is iets aan de hand met die watermeloen (los van het anagram).

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #304 Gepost op: 22-02-2009, 13:09:26 »
Hoe lekker is dat..
Heb het afgelopen donderdag voor het eerst niet opgenomen, en nu kan ik het dus niet terugkijken, want uitzendinggemist werkt hier niet.  >:( >:( >:(

Offline Injetta01

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 22-02-2009, 13:56:19 »

Hij doet vrijwel niks... Hij doet alleen de pijpen die al gedaan zijn. Hij zegt dat de meloen de meloen niet is, hij zegt ergens over dat het aardbeien zijn (terwijl ze de aardbeiden niet goed hadden). Echt enorm inspannen doet hij zich niet..... Hij lijkt eerder mensen in verwarring te willen brengen.

Bij het kopen van de spullen doet hij ook niet echt heel veel. Hij schrijft dingen op in zijn boekje, maar al heel snel is dat boekje weg en loopt/staat hij met zijn armen over elkaar toe te kijken. Je ziet hem alleen een watermeloen kopen, terwijl de rest als groep de rest koopt. Als de groep klaar is, vraagt hij nog wel of ze alles hebben... Hij wil trouwens eerst ook de groep laten geloven dat ze een half uur hebben en zich dus niet hoeven te haasten....

Offline Kleinmarleentje

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 22-02-2009, 14:12:29 »
Het is dit jaar echt heel moeilijk.. Ik blijf voor Anniek gaan. Als we toch terugkomen op de waterpijp opdracht: mij viel het op dat Anniek als enige niet-roker heel relaxt die waterpijp zat te roken, zonder ook maar in kuchen uit te barsten. Als je een niet roker bent en je rookt een waterpijp voor t eerst, dan begin je echt wel te kuchen. (ik spreek uit ervaring) het lijkt erop alsof zij al eerder dit geoefend heeft.

Maar ik heb ook één verdenking op Viev. Ze kan dan wel heel goed haar best gedaan hebben met de oberopdracht, maar als je de mol bent en je weet dat er in de volgende aflevering een opdracht komt waarin er heel veel geld uit de pot kan gaan, kan je alsnog wel even heel erg je best doen.. Goed, deze verdenking blijft hangen voor volgende week.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #307 Gepost op: 22-02-2009, 14:13:04 »
Hoe lekker is dat..
Heb het afgelopen donderdag voor het eerst niet opgenomen, en nu kan ik het dus niet terugkijken, want uitzendinggemist werkt hier niet.  >:( >:( >:(

Heb net hetzelfde probleem, uitzending gemist bolt hier ook niet. ::niet-ok:: Zou het ook nog eens graag terugkijken.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 22-02-2009, 14:48:32 »
ben ik blij dat ik tot nu toe elke aflevering heb opgenomen ;D .. Plus elke afleverings promo die voor de reclame wordt afgespeeld.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 22-02-2009, 15:18:15 »
Hoe lekker is dat..

Heb net hetzelfde probleem, uitzending gemist bolt hier ook niet. ::niet-ok:: Zou het ook nog eens graag terugkijken.

http://www.megaupload.com/?d=U7TKL80Y

Mits je geen bezwaar heb tegen megaupload: hier afl. 7 die WGG heeft aangeboden per torrent. Moet je wel beschikken over divx codecs. Ik heb de afl. daar opgezet, zodat anderen hem eraf kunnen halen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fija

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 22-02-2009, 17:01:55 »
Het is echt wel moeilijk om de mol te ontmaskeren zeg!

Niet normaal ::rofl::

Gelukkig is er een heleboel spanning zodat het spannend blijft!

Maar iemand een idee over dat nummer 85?

Ik kwam er alleen dus uit dat Dennis in 1985 is geboren, maar of dat een hint is?

I donno!
Wie is de mol....?      Dennis Storm!!

Offline E-ri-Q

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 22-02-2009, 17:04:07 »
8 en 5 is 13
13e letter van het alfabet is de m van mol
13 bestaat uit 1 en 3 -> samen 4 -> 4e letter van het alfabet is d

D en M -> Dennis Is De Mol!!

En toch stem ik op Jon.. ::tandpastasmiley::

Offline Fija

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 22-02-2009, 17:09:14 »
8 en 5 is 13

Haha die is ook goed!!
Wie is de mol....?      Dennis Storm!!

Offline Kleinmarleentje

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 22-02-2009, 22:08:18 »
8 en 5 is 13

En toch stem ik op Jon.. ::tandpastasmiley::
Als dit een hint is, zou ik m echt top gevonden vinden!

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 23-02-2009, 14:58:56 »

Alle afleveringen zijn nu ook op YouTube te bekijken.

Offline Kleinmarleentje

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 23-02-2009, 15:19:33 »
Volgens mij is iedereen een beetje lamgeslagen hierzo omdat t dit jaar wel erg moeilijk is :S

Offline arie94

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 23-02-2009, 16:02:41 »
Dennis is niet de mol omdat hij bij de pinball opdracht de strobalen ging verslepen en de foto opdracht met Rick perfect heeft gedaan (naar het lijkt).
Viviënne is niet de mol omdat ze de ober opdracht perfect heeft gedaan in haar eentje.
Jon is niet de mol omdat iedereen op hem stemt en dat overduidelijk in beeld wordt gebracht.
Anniek is niet de mol omdat haar 'mollenstreken' overduidelijk in beeld worden gebracht.

Help!! ???
Ik denk dat PJH de mol is :P Hij had immers ook een verdachte!!! ::ok::
molletje maak je bekend.....

« Reactie #317 Gepost op: 23-02-2009, 16:28:31 »
Kan iemand misschien een mooi overzichtje maken over hoeveel geld de 4 overgebleven kandidaten opgehaald hebben per aflevering/opdracht.

misschien dat dat overzicht dan meer duidelijkheid brengt. In mijn inzicht halen de overgebleven kandiaten stuk voor stuk te veel geld op om de mol te zijn (vooral dennis en vief) maar misschien heb ik dit verkeerd dus dan is zo overzicht wel handig (waarschijnlijk niet alleen voor mij.)

owja had nog ff iets.. mijn vriendin zei laats misschien is dennis wel de mol maar weet hij het zelf niet omdat hij in de aller eerste aflevring bij het zien op het scherm of die gene de mol was niet zijn eigen naam invulde maar ik geloof die van jon.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 16:30:18 door graduatedpsycho »

Offline Lachebekje

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 23-02-2009, 17:27:11 »
Na het verdwijnen van mijn mol (Sebastiaan) in aflevering 6 werd me alles duidelijk. We hebben te maken met de meest geraffineerde mol tot nu toe. Het zou me niet verbazen als de finale twee verliezers oplevert die elkaar tot op het laatst blijven verdenken (Dennis en Anniek?).

Hieronder de analyse van een nieuwkomer op dit forum.

Interview met Pieter-Jan op deze site:
Vind je dat de komende serie de vorige serie overtreft? Pieter-Jan: "De Mol, die ik nederig groet, heeft mij er volkomen - maar dan ook volkomen - ingeluisd. Je zult ontdekken, op enig moment, dat de Mol in deze serie briljant opereert."
Ervan uitgaande dat je niet wist wie de mol was, had je snel door wie het was? Pieter-Jan: "Nee. Ik dacht het te weten, maar ik ben er pas tijdens de finale werkelijk achtergekomen."

Afl. 1:
- Introductie. Wil je de mol zijn? 500 uit de pot.
- De enige kamer met douche is natuurlijk voor de mol (is voor Paula & Viviënne).
- Foto opdracht. Froukje: "hoe ziet jouw plek eruit?" Viviënne: "weet ik niet, ik heb nog niet gekeken" (negeert ondertussen Sebastiaan). Viviënne corrigeert Sebastiaan en loopt dus niet naar camera's te zoeken. Viviënne vindt uiteindelijk geen enkele camera.
- Anniek geeft haar topito direct af aan Viviënne. Viviënne geeft haar topito's aan Paula na zich bijna te verspreken, maar wil niet dat Paula deze aan Rick geeft.

Afl. 2:
- Bagage bus. Viviënne weet niet wat ze met het mollenboekje moet doen en tekent daarom maar een muurtekening over.
- Loods. Viviënne wil graag in de eerste groep, is te laat met "ja hoor" zeggen. Ze wil vervolgens in de tweede groep zo snel mogelijk naar binnen, moet Jon voorlaten vanwege zijn angst. Viviënne haalt 1800 euro op (het meeste van alle kandidaten), maar weet deze halve biljetten niet passend te maken (schaar of zo). In totaal is 4380 of zelfs 1900 + 4380 euro opgehaald, wat slechts 1350 euro blijkt op te leveren.
- Reuzenrad. Viviënne is niet aan bod geweest.

Afl. 3:
- Telefooncellen. Viviënne hoeft niet te mollen vanwege het falen van Froukje.
- Beethoven. Viviënne zet de groep op het verkeerde spoor met kleuren onthouden/noemen. Ze herhaalt vlak voor het einde "ja MAAR weet je" (ze weet als enige de zin) en noemt "HIER" (er is dan toch geen tijd meer over voor laatste woord en geld zoeken in de tassen).
- Auto kerkhof. Viviënne krijgt haar auto niet gestart. Ze luistert niet naar Rick. Ze kan de aanwijzingen over de 1000 euro niet negeren, maar zorgt er wel voor ingesloten te worden.

Afl. 4:
- Aangespoelde kisten. Viviënne rent op de sleutels af en weet de ring met meeste sleutels te pakken. Ze wordt verder alleen gelaten en kan dus heerlijk langzaam doen en geld/sleutels wegmaken.
- Loopbrug. Schrijft Sebastiaan als afvaller op (was nog niet door een andere kandidaat genoemd).
- Veiling. Viviënne wil graag geld uitgeven.
- Flipperkast. Viviënne gooit als enige naar de plek met de grootste kans op falen.

Afl. 5:
- Viviënne wil de groep bij elkaar houden (makkelijk doel). Ze staat regelmatig met Jon bij de muur zonder zicht te houden op de monitoren. Ze laat Froukje en Rick raken.
- Markt. Passief gedrag.
- Waterpijpen. Viviënne wijst de aardbei aan de perzik toe.
- Ganzenborden. Viviënne kan niet veel mollen vanwege hulp van het andere team. Ze doet alsof ze denkt dat Jon drie voornamen heeft, maar wordt gecorrigeerd. Ze beantwoordt de vraag over Jordaanse koning fout. Ze laat Dennis als eerste om de vrijstelling gooien (heeft die zelf niet  nodig).

Afl. 6:
- Hotelkamer. Op de suggestie van Anniek om Sebastiaan alles op Viviënne te laten inzetten, antwoordt Viviënne "Ik denk eerder dat we meer kans hebben als we ervoor zorgen dat ie alles op jou inzet".
- Ontmoet je mol. Heerlijk toch als je totaal niet verdacht wordt.
- Drie foto's. Viviënne geeft verwarrende instructies aan taxi chauffeur. Ze wordt met mollen geholpen door een taxi chauffeur met te weinig wisselgeld. Vervolgens blijft ze lekker lang in de taxi zitten.
- Ben Hur. Viviënne weet dat de puzzel vast komt te zitten door scheef te trekken. Ze krijgt dat twee keer voor elkaar, maar beschuldigt ondertussen Sebastiaan.

Afl. 7:
- Supermarkt. Viviënne laat anderen de euro-landen opnoemen. Ze helpt Anniek maar al te graag met dure luiers in de kar te gooien. Ze gooit een product uit de UK in de kar, maar wordt gecorrigeerd. Ze wordt ineens heel actief met het vinden van dubbele producten nadat Dennis de regels heeft geprobeerd aan te passen. "Sommigen dachten..." dat de Duitse vlag verticale strepen heeft (het lachebekje misschien?).
- Hotelkamer. Viviënne wordt door Dennis gevraagd zichzelf verdacht te maken bij Rick en Anniek. Ze wil echter niet worden ontdekt. Hoe los je dat nu weer op?
- IJsblokken. Geen mol acties.
- Lunch serveren. Viviënne wil zichzelf dit keer absoluut niet verdacht maken. Ze weet natuurlijk wat de opdrachten zijn en schrijft als enige alle namen op.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 23-02-2009, 17:45:14 »
In het restaurant worden Bashar en Barbara verkeerd om gezet. (Waarschijnlijk stond op de sticker Bahsar of zo iets).

Aan het begin van de opdracht zie je Anniek schrijven en dan zie je een sticker met de naam Bashir. Die naam komt echter helemaal niet voor ... De sticker is dus ook niet uitgedeeld ... Foutje van Anniek of bewust verkeerd geschreven???

Past echter wel exact in het rijtje van PJH : Anton - Barbara - Bashar (Bashir)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 17:47:30 door NeekeP »
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)