Ik zou 't grappig vinden als blijkt dat Viviënne echt de mol is. Viv was mijn gok voor aanvang van de serie en in de pool voor afl. 1 namelijk
Maar 't lijkt mij echt stug dat ze het is. Zowel Jon als Anniek hebben duidelijker mollenstreken op hun conto en Viv komt echt als een kandidaat over. IJverig, niets aan het toeval over latend om een opdracht te laten slagen. Dat zou natuurlijk ook meteen haar dekmantel als mol kunnen zijn. En dat maakt het dan wel meteen weer een verdraaide goede mol, want zeg nu zelf: als mol wil je niets liever dan als kandidaat geassocieerd worden want des te langer mensen die associatie hebben des te langer ze in 't ongewisse blijven. Dennis & Jon zijn denk ik twee echte kandidaten, dus voor mij gaat het dan nog tussen Viv & Anniek. Jon probeert namelijk echt alles te laten slagen, die komt zo overduidelijk over als kandidaat. Net zoals Sebastiaan die overduidelijk over kwam als een "kandidaat-die-de-mol-had-willen-zijn". En Dennis, als ie echt aankomende keer niet eruit ligt, blijft voor mij de kandidaat met winnaarsmentaliteit.
Vind 't hoe dan ook een schitterende reeks, want zeg nu zelf een serie is toch keigoed wanneer wij als kijkers op de vraag waar 't om draait geen antwoord kunnen geven? Er is nauwelijks sprake van tunnelvisie, nuja, hier en daar zijn ze er
Maar geen echte kampen zoals bij WIDM 6, WIDM 5 en bij WIDM 3 waren ze er vast ook wel (geen idee, kwam pas bij WIDM 5 hier terecht
) En dan is de serie toch echt geslaagd vind ik, als je de kijker dusdanig in vertwijfeling/verwarring kunt achterlaten waardoor ze wel moeten afwachten op afl. 9/10 voordat ze 't echt weten.