Nouja, kheb drie aanvullingen gekregen van anderen. Ze zijn niet allemaal even sterk, maar sowieso lijkt het me niet dat de regie 7 ijzersterke hints in elke aflevering heeft gedaan, mocht dit een kloppende theorie zijn. Het 'probleem' is alleen dat de afleveringen niet corresponderen met de serie, maargoed:
Serie 4
Met een hint van Für Elise, gecomponeerd door Beethoven. Bij de theateropdracht was gekozen om de geluidjes te linken aan de muziek van Beethoven, en in die opdracht was het geld bij Dennis.
Serie 5
Tijdens de opdracht met de spiegel schijnt er op de videorecorder. Dat kan ik overigens niet zien dus ik weet niet of het waar is, maar kheb van meerdere mensen gehoord dat "de Mol" op de videorecorder van Dennis staat, hoewel me dat stug lijkt.
En dan nog een hint waarvan serie wél correspondeert met aflevering 5, maar het is wel een muzikale aanwijzing. De muzikale aanwijzing naar Yvon Jaspers was iets in de trant van "Massive Attack", omdat de Mol zo aanvallend en goed haar best deed tijdens de laseropdracht (wat Dennis ook heeft gedaan). Destijds kon de Mol overigens tijdens de laseropdracht ook niet geraakt worden, en Dennis werd dat ook niet, maar dit was niet echt een hint.
Serie 8
Tijdens de achtste serie droeg Dennis Weening een pet van eL guapO stuntteaM, wat een officiële hint was. Het logo van El Guapo Stuntteam was een gevleugelde doodskop, wat ook op het shirt van Dennis Storm staat.
Wat waren eigenlijk alle hints uit serie 1 en 3? Kheb volgens mij ergens gelezen dat een hint in de eerste serie was dat de leader gewoon op volgorde van winnaar, mol, verliezer, zevende afvaller tot en met de eerste afvaller zit, maar dat lijkt me sterk -.