Denk is na.. Dat zou toch slecht zijn?
'Ja maar omdat Sebastiaan er uit was kon je het linken aan Dennis.'
Dat zou serieus de slechtste molhint ooit zijn. Als Sebas er namelijk wel tot de finale in had gezeten... Kon je het aan allebij linken.
Kheb de muzikale hints uit serie 5 teruggekeken, en daar bleek ook een muzikale hint te slaan op zowel Isabelle en Yvon. Het ging over dat de Mol een leuke dag had gehad of iets dergelijks, omdat ze in de keuken zaten, en zowel Isabelle en Yvon zaten in de keuken. Na afloop werd gezegd dat het naar die twee verwees, dus dat je eigenlijk nog niet wist wie de Mol was. Toegegeven, het zou een vage hint zijn, maar het kan in deze theorie gebruikt worden om de link tussen serie 5 te verklaren.
Overigens zou het ook kunnen dat de theorie alleen van toepassing is op de series met BN'ers. Het waren immers alleen de BNers die terugkeerden in de serie, dus misschien ook alleen hun aanwijzingen. Bovendien zijn de hints uit de series 1 t/m 4 niet echt geschikt om ze te gebruiken óf ze moeten wel heel erg goed verstopt zitten (óf de regie heeft de links niet zo sterk gemaakt). Dan zou de link serie 2 <-> aflevering 2 toeval moeten zijn, maargoed, het sluit wel leuk aan op de theorie -.-
Maargoed, persoonlijk vind ik de sterkste punten van deze theorie de links tussen serie 6 en 7. Misschien dat ik het in de openingspost niet goed heb uitgelegd wat ik bedoel waardoor sommigen het een zwakke theorie vinden, dus kheb de openingspost even ge-edit met andere eventuele (weliswaar minder sterke, maar geloofwaardige) aanvullingen.