Op dit forum zijn er al vrij veel hints gevonden naar Dennis Storm. De theorie is dat er een verband zit tussen deze hints, namelijk dat al deze hints afkomstig zijn uit de oude series. Deze hint is (nog) niet compleet, maar er zijn in ieder geval goede aanknopingspunten. Wel een kleine waarschuwing, want de tekst hieronder bevat bijna alle namen van de mollen van vorige seizoenen, dus als je een seizoen nog niet hebt gezien en de Mol nog niet wilt weten, is het misschien beter om weg te klikken.
Aflevering 7 <-> Serie 7In serie 7 was een hint dat de Mol tijdens elke test het woordje “toen” zegt. "Toen" betekende namelijk "Mol" in het Thais. Tijdens de test van aflevering 7 zegt Dennis: "
Toen Viviënne zei, ja ik ga die uitdaging aan om het geld te verdubbelen,
toen zei Jon: “Oké, nou dan doe ik ook wel mee. Als ik in mijn eentje zou zijn, zou ik niet meedoen, maar als Viviënne meegaat, dan doe ik wel mee”. En
toen dacht ik van ja, wat ben je jezelf nou aan het indekken, dus
toen dacht ik van ja, deze zin is heel raar,
dit is een zin van de Mol".
Het veelvuldig zeggen van "Toen" tijdens de executie was tijdens serie 7 een hint naar Inge (want "Toen" betekende Mol in het Thais). Dennis doet tijdens de afgelopen test exact hetzelfde als Inge Ipenburg destijds. Dennis zegt dit precies tijdens zijn test (Inge zei het ook alleen tijdens de test) en zegt "Toen" overdreven vaak in 2 zinnen, maar liefst 4 keer, met als klapper op de vuurpijl: "Dit is een zin van de Mol". Deze is op te vatten als:
- Zijn eigen zin is een zin van de Mol
- De zinnen met "toen" waren een zin van de Mol in serie 7, dus nu ook van hemZie dit filmpje om het fragment nog eens terug te bekijken:
http://www.youtube.com/watch?v=uESNUjZ7s_M&fmt=18Aflevering 6 <-> Serie 6Tijdens de Spiegelopdracht miste Milouska in de kamer van alle mol-BN'ers. Wél stond er een vraagteken wat, zoals Sebastiaan zei, logischerwijs de plek van Milouska moest zijn. Ook kan het natuurlijk de plek van de Mol zijn natuurlijk, vandaar dat vraagteken. In serie 6, toen Milouska de Mol was, verwezen een heleboel dingen naar de datum "24-06". Sterker nog, het was een officiële hint naar Milouska Meulens, want 24-06 is de geboortedatum van Milouska Meulens. Ook Dennis Storm is jarig op 24-06, dus in combinatie met de hint uit serie 6 kunnen zowel Milouska als Dennis kunnen staan op de plaats van dat vraagteken.
Aflevering 5 <-> Serie 5Eerste mogelijkheid: Tijdens de duikopdracht, stond het de Mol logo letterlijk achter de foto van Yvon Jaspers. Ook Dennis Storm staat op de plek van de Mol logo tijdens het ganzenbordopdracht.
Tweede mogelijkheid: De muzikale aanwijzing naar Yvon Jaspers tijdens de laseropdracht was ging over dat de Mol zo aanvallend en goed haar best deed tijdens de laseropdracht, wat ook van toepassing kan zijn op Dennis Storm tijdens de laseropdracht.
Aflevering 2 <-> Serie 2In serie 2 werd de hint gebruikt om “Nico is de Mol” achteruit te laten spelen. Ook in aflevering 2 kon het zinsdeel “is de Mol” gehoord worden, bij Dennis bij de reuzenrad opdracht. Zie dit topic voor meer informatie:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=33913.0Aflevering 1 <-> Serie 1Tijdens de allereerste serie van Wie is de Mol werd een hint in de aftiteling gebruikt. Daar werden de kandidaten op een speciale volgorde laten zien, namelijk Winnaar, Verliezer, Mol, Afvaller 7, ... , Afvaller 1. In het begin van aflevering 1 worden de foto's Viviënne, Jon en Dennis laten zien (zonder tussenstukje). Deze drie kandidaten zitten er nog in (die kans was 3.3%), dus deze volgorde kan de volgorde "Winnaar - Verliezer - Mol" zijn, net als in serie 1.
Speculatie Aflevering 8 <-> Serie 8Hoewel deze aflevering nog niet geweest is, kunnen we er misschien wel wat over zeggen. Tijdens de achtste serie droeg Dennis Weening een pet van eL guapO stuntteaM, wat een officiële hint was. Het logo van El Guapo Stuntteam was een gevleugelde doodskop, wat ook op het shirt van Dennis Storm staat. Ook kan het een andere hint uit serie 8 zijn. In de leader en de preview van aflevering 8 zien we Dennis Storm in een (waarschijnlijk ondergrondse) grot. Onder de grond, waar Dennis Weening ook tijdens de laatste aflevering zat, en waar een Mol zich het beste voelt.
Zoals eerder gezegd, deze lijst is nog niet compleet, want er missen nog wat series en hints, maar sommigen kunnen beter verborgen zijn dan andere hints. Mochten jullie een hint vinden in een aflevering, waarvan het getal van de aflevering correspondeert met de serie waarbij die hint ook is gebruikt, graag posten. Met name de hints uit serie 1-4 kan ik me niet zo denderend goed herinneren. Dat zou kunnen omdat de theorie alleen slaat op de series van BN'ers, of ze zitten goed verstopt, dus misschien dat anderen van jullie het kunnen aanvullen.