Huh, ksnap niet waar het idee vandaan is gekomen dat er zo'n hint in de leader zat, want dat klopt volgens mij niet -.- Degene die afgevallen waren, kwamen niet meer voor in de leader, in tegenstelling tot de hedendaagse leader, waarin de afvallers nog wel in de leader zitten maar een rode stempel krijgen. Bovendien zitten de kandidaten elke keer in een andere volgorde in de leader:
Aflevering 1: Arnoud - Petra - Deborah - Willy - Warner - Sandy - Ron - Wilmie - Foke - John
Aflevering 2: Warner - Deborah - Arnoud - Willy - Foke - Robin - Petra - Wilmie - John
Aflevering 3: Robin - Wilmie - Deborah - Arnoud - Foke - Warner - John - Petra
Aflevering 4: Arnoud - Petra - Robin - Deborah - Wilmie - Warner - Foke
Aflevering 5: Robin - Foke - Arnoud - Petra - Deborah - Wilmie
Aflevering 6: Deborah - Arnoud - Petra - Wilmie - Robin
Aflevering 7: Petra - Deborah - Wilmie - Robin
Aflevering 8: Robin - Petra - Deborah
Kweetniet wat jullie bron is, maar ik herken nergens een volgorde van winnaar, mol en verliezer, en al helemaal niet volgorde van afvallen. Heeft iemand anders de hint wel nagekeken om te zien die klopt?
Eventueel wil ik sommige leaders wel uploaden om te laten zien dat dit niet echt de hint kan zijn, dus misschien is er dan toch een link met serie 1. Eerlijk gezegd denk ik van niet, want bijna niemand heeft inderdaad die series gezien, maar de link tussen serie 6 en serie 7 lijkt me geen toeval of het moet wel een hele naaistreek zijn van de regie om ons op het verkeerde been te zetten -.-