Ik denk dat "de mol zit in wagon 4" een beetje lastig is, aangezien, wat nou als Dennis in wagon 4 was gaan zitten?
De mol zou een hele rare sprint moeten trekken naar wagon 4 om daar zeker van te kunnen zijn. Ik denk eerder dat het een aanwijzing naar Anniek is. Een van de middelste wagons is veel minder opvallend, lijkt me.
Volgens Anniek zijn ze willekeurig een wagon ingelopen maar het lijkt me best aannemelijk dat Viv wel ongemerkt kan afdwingen om naar wagon 4 te gaan. Het kan zelfs nog zo zijn dat de produktie nog meer enveloppen had met 1,2 of 3 erin die ze snel hadden kunnen neerleggen.
Wij weten niet hoeveel tijd er zat tussen kiezen van een wagon en het daadwerkelijk instappen. Soms moet er voor de camera nog even iets worden overgedaan of zo.
Alleen, ik ben nog niet overtuigd van de code:
- Op één foto stond duidelijk MOI en niet MOL
- De 4 is duidelijk maar waar moet ik die wagon uit halen.
Kan misschien iemand mij de uitleg geven waaruit blijkt dat &! // .. betekent: zit in wagon ....
Misschien komt het ook wel omdat ik in de Anniektunnel zit en Viv gewoon niet als mol zie. Ze heeft gewoon veel te veel haar best gedaan om geld binnen te halen.