Ik kom er momenteel even niet meer helemaal uit.. Ik was er eerst zo zeker van dat Viv het was (en ja, ik vind óók dat ze teveel geld in de pot brengt, maar toch..).
Dat heeft een gigantische berg aan redenen, die een beetje chaotisch door mijn hoofd zweven momenteel..
Maar een paar voornamelijke dingen zijn de stemmingen, hoewel die voor mij momenteel ook niet helemaal duidelijk meer zijn.
Dennis ging namelijk volledig op Jon, uiteraard. Anniek deed dat ook. Maar Dennis was al een aantal afleveringen totáál gefixeerd op Jon. Je zou denken dat hij dan meer vragen over Jon als mol goed zou moeten hebben dan Anniek. Is het dan toeval dat Anniek meer vragen goed heeft? Heeft Anniek dan tóch beter opgelet op Jon dan Dennis?!? Of is Jon de mol helemaal niet? Is Anniek dan de mol? Of is Viv het, en had Anniek gewoon meer antwoorden goed over Viviënne?
Tja, vind het echt moeilijk momenteel..
Ik wil niet dat Jon de mol is (veel verdenkingen op je is nou niet bepaald goed als mol-zijnde). Maar Anniek en Vief lijken me beiden prima mollen. Anniek molt opzich wel opzichtig, maar dat kan ook tactiek zijn; ze had immers niet zo verschrikkelijk veel verdenkingen op zich de laatste tijd. Maar aan de andere kant vliegen er wel steeds mensen uit die op haar stemmen.. Viviënne lijkt me wel erg grappig als mol (succes met het eten van je zonnebril, dennis xD), maar ze brengt wel veel te veel geld binnen. Wat wel zorgt dat vrijwel niemand haar verdenkt, en er dús ook nog nooit iemand vanwege haar uit is gegaan.. Dus zij kan het ook zijn.
Moeilijk, moeilijk...