Auteur Topic: Klaagtopic  (gelezen 46167 keer)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Klaagtopic
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2009, 22:56:07 »
Mensen, neem het toch niet persoonlijk op als anderen kritiek hebben op jou (en mijn!) favoriete tv-programma.

Ikzelf heb nu het gevoel dat het me eigenlijk geen bal meer kan schelen wie de mol is. En daar baal ik van, als WIDM-fan. En er is toch iets mis als meerdere mensen de serie (nu al) als teleurstellend ervaren. Dat kan de bedoeling niet zijn.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2009, 22:57:07 »
Mja, dat is eerder gebeurd hoor. Elise in serie 4 kreeg die te pakken..........

En was de mol

Offline Irving

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2009, 22:58:07 »
Nouja, kheb ook zo'n voorgevoel dat ik de Mol niet zo leuk ga vinden, maar misschien is dat omdat mijn Mol eruit is. Kvind eigenlijk dat we pas aan het einde kunnen klagen of niet, want de Mol schijnt goed te zijn, dus kheb nog hoop -.-

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2009, 22:59:43 »
Ikzelf heb nu het gevoel dat het me eigenlijk geen bal meer kan schelen wie de mol is. En daar baal ik van, als WIDM-fan.
kijk en daar leg je voor mij de vinger precies op de zere plek..... auw, auw....
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2009, 23:00:21 »
Zo.. er wordt echt heel veel geklaagd hea....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2009, 23:00:36 »
Nouja, kheb ook zo'n voorgevoel dat ik de Mol niet zo leuk ga vinden, maar misschien is dat omdat mijn Mol eruit is. Kvind eigenlijk dat we pas aan het einde kunnen klagen of niet, want de Mol schijnt goed te zijn, dus kheb nog hoop -.-

Ja dat had ik ook toen rick eruit ging. Toen was ik ook een beetje pissig. Maar heb me er weer helemaal overheen gezet! En precies. Mensen kunnen pas klagen als we het hele seizoen hebben gezien! Niet te snel oordelen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline chocolat

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 26-02-2009, 23:04:07 »
Hier snap ik dus echt niets van.  ???
De mol is nog helemaal niet bekend?! We hebben nog geen molacties of mollenbiechts gezien?

Bedenk je trouwens ook dat montage echt héél veel kan doen. Uiteindelijk is die snijtafel de plek waar besloten wordt of molacties al dan niet (uitgebreid) in beeld gebracht worden.

Ik vind gewoon dat de drie overgebleven kandidaten te "onmols" zijn geweest. De ene haalt gewoon teveel geld binnen (kan per ongeluk zijn, maar toch), de ander saboteert sowieso weinig en weer een ander is te opvallend dat het gewoon niet leuk meer is (EN te erg in beeld gebracht). Tuurlijk je hebt gelijk in het feit dat we het nog niet weten, maar dit is toch wat we als kijker te zien krijgen? En daaruit moet je toch een mol kunnen trekken? Misschien ben ik inderdaad een beetje te overhaast in deze conclusies en ik vind het programma echt geweldig, maar ik ben even een momentje gefrustreerd :P. En ja tuurlijk, al mijn Mollen gaan er steeds uit, dus wat wil je!

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 26-02-2009, 23:04:35 »
Ik heb ook altijd de verkeerde mol.

Eerst Anniek, dan overgeschakeld naar Froukje, dan Vivienne,dan naar Rick, om dan weer Dennis te kiezen.'Sukkel!' hoor ik Jon zeggen. ;D

Oh, en wat wil ik graag in zo'n serie zitten. :-\\

Vind deze reeks wel een mindere dan de vorige edities.Deze serie kwam pas op gang nadat ze in Jordanie zaten.

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 26-02-2009, 23:05:19 »
Al dit geklaag snap ik niet  ::ohno::

Alleen omdat jullie de pool steeds verkeerd invullen en je mol er steeds uitgaat heb je de pest er in? >:(

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Voorlopig geniet ik van deze serie ::jaja::

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #29 Gepost op: 26-02-2009, 23:20:15 »
- Rick is niet teruggekomen
- Mijn mol is er al voor de derde keer uit (Paula, Rick, Dennis)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 26-02-2009, 23:20:47 »
Dit jaar is het gewoon erg moeilijk om de mol te vinden, Er zijn jaren gweest waar ik de mol wel goed had maar ook jaren dat ik er helemaal naast zat. Al de series heb ik met veel plezier gekeken maar wat een domper was het voor mij dat Milouska de mol was... Ik wilde in de eerste instantie nooit meer naar Wie is de mol kijken maar mijn kinders zijden: erger als Milouska kan niet mam. En dat was ook zo maar als dit jaar Anniek de mol blijkt te zijn dan kan het nog erger  ::schaam::
Met Jon en Viv heb ik vrede. Maar dan nog is het in mijn ogen zo dat het geen mollen zijn. Maar wie weet horen we in de finale wel de super hints en maken we ons nu druk om niets, dus ff afwachten.
Ik heb alleen geen idee waar ik de mol nu moet zoeken en het kan me eigenlijk ook niet zoveel meer schelen wie wel of niet de mol is. Heb in alle afleveringen tot in de finale met spanning zitten kijken en nu is het gewoon een finale.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2009, 23:24:52 door kwarkje »

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #31 Gepost op: 26-02-2009, 23:21:23 »
Ik vind gewoon dat de drie overgebleven kandidaten te "onmols" zijn geweest. De ene haalt gewoon teveel geld binnen (kan per ongeluk zijn, maar toch), de ander saboteert sowieso weinig en weer een ander is te opvallend dat het gewoon niet leuk meer is (EN te erg in beeld gebracht). Tuurlijk je hebt gelijk in het feit dat we het nog niet weten, maar dit is toch wat we als kijker te zien krijgen? En daaruit moet je toch een mol kunnen trekken? Misschien ben ik inderdaad een beetje te overhaast in deze conclusies en ik vind het programma echt geweldig, maar ik ben even een momentje gefrustreerd :P. En ja tuurlijk, al mijn Mollen gaan er steeds uit, dus wat wil je!

En toch weet je nog niet wie de mol is en wat hij of zij dan heeft gedaan.
Maar als al je mollen er uit gaan is dat wel vervelend ja.  ;)
Doet verder niets af aan het programma gelukkig.

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #32 Gepost op: 26-02-2009, 23:27:26 »
Als ik nu alvast even mag klagen voor volgende week:

*mogelijk scenario*

De drie kandidaten staan ergens samen met Pieter-Jan, ze worden van de zijkant gefilmd. Pieter Jan zegt: 'Een van jullie is de mol.... wie dat is, dat hoort u.... *kijkt recht in de camera*.... volgende week'

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 26-02-2009, 23:29:01 »

*mogelijk scenario*

De drie kandidaten staan ergens samen met Pieter-Jan, ze worden van de zijkant gefilmd. Pieter Jan zegt: 'Een van jullie is de mol.... wie dat is, dat hoort u.... *kijkt recht in de camera*.... volgende week'

Dat is juist zo leuk  ::jaja:: kun je nog een week langer denken

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2009, 23:29:30 »

*mogelijk scenario*

Naja snap best waarom ze dat doen.. Als je in afl 9 al bekend maakt wie de mol is.. Kijkt er geen hond meer naar afl 10. Naja nog wel wat mensen.. Maar het zal dan flink kelderen met de kijkers tussen de 2 afleveringen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #35 Gepost op: 26-02-2009, 23:32:01 »
Naja snap best waarom ze dat doen.. Als je in afl 9 al bekend maakt wie de mol is.. Kijkt er geen hond meer naar afl 10. Naja nog wel wat mensen.. Maar het zal dan flink kelderen met de kijkers tussen de 2 afleveringen.

Tuurlijk snap ik het ook wel, alles voor de kijkcijfers he. Ik wil alleen NU gewoon al weten wie het is! (Anniek)

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #36 Gepost op: 26-02-2009, 23:38:19 »
Is Klaagtopic wel een goeie naam? Misschien moet je het zo noemen: AlleDennisverdenkerskunnenhierbalentopic  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 26-02-2009, 23:42:41 »
Overigens kan het me niks schelen als ik de Mol niet goed heb. Ik heb in al die jaren, in al die series, maar precies 1x de Mol goed gehad, in de 3e Vlaamse serie, waar ik toen dus ook gelijk de pool mee gewonnen heb. Inge met haar gebarenhints tel ik even niet mee, want dat vind ik niet echt 'de mol doorhebben'.

Ik vind het jammer dat je blijkbaar geen kritiek mag hebben. Van kritiek kan het programma alleen maar beter worden, imho. Eerlijk gezegd had ik gelijk al wat bedenkingen, maar vanaf het moment dat ik vermoedde dat het Rick wel eens kon zijn, kreeg ik hoop dat het toch nog wel eens tof kon gaan worden.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 26-02-2009, 23:45:53 »
Is Klaagtopic wel een goeie naam? Misschien moet je het zo noemen: AlleDennisverdenkerskunnenhierbalentopic  :P
Bij mij was het meer dat ik na Ricks vertrek hóópte dat het Dennis zou zijn, omdat de andere drie niks vond, dus tja....

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #39 Gepost op: 26-02-2009, 23:47:59 »
Alleen omdat jullie de pool steeds verkeerd invullen en je mol er steeds uitgaat heb je de pest er in? >:(

Dat is het niet. Voor mij niet in ieder geval. Er zijn voor mij nu al 3 mollen uitgegaan (ik verdacht in zekere mate Sebas, Rick en Dennis). Maar pas nu Dennis er uit is ben ik echt teleurgesteld, omdat net zoals anderen eerder aangaven: het maakt me nu eigenlijk niet echt meer uit wie de mol is.

En als inderdaad allerlei verrassingen komen in aflevering 10 en we nu ten onrechte balen, dan is er ook iets kroms. Het gaat toch om wat we in de afleveringen zien, niet alleen om wat ze ons achteraf laten zien?