Auteur Topic: Klaagtopic  (gelezen 46187 keer)

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Klaagtopic
« Reactie #40 Gepost op: 26-02-2009, 23:54:27 »
Ik kan overigens niet zo heel goed tegen mensen die nu al zeggen dat de mol dit jaar niks is.
We weten toch nog helemaal niet wie het is, laat staan wat hij gedaan heeft?
Misschien goed om dat eerst eens even af te wachten...
Beter kan ik het niet zeggen. Waarschijnlijk heeft de mol dingen gedaan waar wij nog geen weet van hebben. Ik moet zowiezo terugkijken nu ik de juiste mol te pakken heb.

Offline Injetta01

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 27-02-2009, 00:12:27 »
Kan Anniek nog meer gedaan hebben dan????? ::oink::
Zou Viv echt een keer 100 euro uit de pot hebben gehouden...... ::oink::
Zou Jon misschien wel 1 keer echt verzuimd hebben om iemand te helpen of om de opdracht tot een einde te brengen??

Als de laatste afleveringen onthullingen brengt die mij van mijn stoel doen vallen, neem ik alles terug wat ik gepost heb door mijn laptop op te eten.... ;D

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 27-02-2009, 00:13:14 »
ik wil gewoon weer een tijdklok in beeld tijdens de opdrachten....!!!
Keep Watching

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #43 Gepost op: 27-02-2009, 00:14:46 »

Daar sluit ik me bij aan!  ::jaja::

Offline Injetta01

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 27-02-2009, 00:15:26 »

Dat ben ik met je eens!
Ik vroeg me al af waarom ik het dit jaar minder spannend vond. Ik meende me te herinneren dat je vaak bij een opdracht aan het eind echt in spanning zat, of ze het nog zouden halen. Maar nu je de tijd niet weet, valt dat stukje spanning weg.. Je hebt geen idee of ze op het punt staan om wel/niet te halen.....

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #45 Gepost op: 27-02-2009, 00:15:30 »
idd, maar die was er dit keer bij de tweede opdracht iets van 10 seconde ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #46 Gepost op: 27-02-2009, 00:16:26 »
  ::ok::  ::jaja:: me too
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 27-02-2009, 00:19:10 »

Als de laatste afleveringen onthullingen brengt die mij van mijn stoel doen vallen, neem ik alles terug wat ik gepost heb door mijn laptop op te eten.... ;D
Ik begin te denken dat het toch echt die Bashir van vorige week moet zijn geweest. :P

Offline kwarkje

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 27-02-2009, 00:31:56 »
Ik begin te denken dat het toch echt die Bashir van vorige week moet zijn geweest. :P
  Jaa dat zal de klapper worden  ::ohno::  had dan op zijn minst de naam die met een j,k,l,m begon  gekozen

Offline Lachebekje

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 27-02-2009, 08:27:41 »
Als ik nu alvast even mag klagen voor volgende week:

*mogelijk scenario*

De drie kandidaten staan ergens samen met Pieter-Jan, ze worden van de zijkant gefilmd. Pieter Jan zegt: 'Een van jullie is de mol.... wie dat is, dat hoort u.... *kijkt recht in de camera*.... volgende week'

Aan het einde van aflevering 9 gaat het ongeveer zo:
PJ: "Anniek, wie is de mol?"
Anniek: "Jon is de mol."
PJ: "Jon, wie is de mol?"
Jon: "Anniek is de mol."
PJ: "Viviënne, wie is de mol?"
PJ: "Kijk volgende week voor de ontknoping van Wie is de Mol? 2009."

En dan in aflevering 10 een herhaling van het voorgaande (behalve de laatste zin) gevolgd door:
Viviënne: "Ik ben de mol."

Ik ben zo benieuwd wie wint, Jon of Anniek. Ik gun het Jon.

Offline Yesse

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 27-02-2009, 10:31:48 »
Aan het einde van aflevering 9 gaat het ongeveer zo:
PJ: "Anniek, wie is de mol?"
Anniek: "Jon is de mol."
PJ: "Jon, wie is de mol?"
Jon: "Anniek is de mol."
PJ: "Viviënne, wie is de mol?"
PJ: "Kijk volgende week voor de ontknoping van Wie is de Mol? 2009."

En dan in aflevering 10 een herhaling van het voorgaande (behalve de laatste zin) gevolgd door:
Viviënne: "Ik ben de mol."

Ik ben zo benieuwd wie wint, Jon of Anniek. Ik gun het Jon.
Ik ben de mol.. maar ik wilde het helemaal niet zijn.. Ik wil winnen!  ::tandpastasmiley::

Echt, ik ben niet zuur omdat mijn mol er uit gaat. Dat gebeurde de laatste 2 weken al (Sebas en Rick)

Maar met deze situatie heb ik gewoon 2 mensen in de finale staan waarvan ik al snel zei: 'Die zijn het niet, of ze zijn niet zo'n goede mol'. Viv met haar geldlust en Anniek met haar analyserend vermogen...

Vanaf aflevering 1 vond ik Jon verdacht maar iedereen in de serie zat op Jon.. Zouden ze het dan tóch dit jaar bijna allemaal goed hebben gehad en was het puur een kwestie van wie de snelste was?  Ook Anniek was al heel erg verdacht.. Is het dan toch Viv? De enige die niet verdacht werd? Het zal toch niet? De mol die elke aflevering weer geld binnenhaalt.

De reden waarom ik op Dennis zat was omdat hij de enige was die overbleef die 'sneaky' bezig was. Doen alsof je fanatiek bezig bent maar ondertussen...

Ik vind het jammer, maar ik blijf kijken!

Toch vind ik het jammer dat heel veel mensen nu tegen 'ons' Dennis verdenkers zeggen dat we niet zo moeten zeuren want het is niet omdat onze mol eruit is gegaan, het is dat Dennis de enige voor ons was die voor ONS nog voldeed aan het BEELD dat wij van de mol hebben. Als ik mag praten voor de rest van 'ons' ;)

« Reactie #51 Gepost op: 27-02-2009, 11:03:36 »
(...)Dennis de enige voor ons was die voor ONS nog voldeed aan het BEELD dat wij van de mol hebben. Als ik mag praten voor de rest van 'ons' ;)

Nou, vooruit, omdat jij het bent ;)
Anniek is al vanaf het begin mijn hoofdverdachte, maar ik heb de laatste 3 afleveringen Dennis erbij genomen. Ook al lag hij minder voor de hand, hij haalde toch ook wel veel slimme en strategische ongein uit. Ineens leek het me geweldig als hij het zou zijn: het lag er tenminste niet zo duidelijk bovenop als bij Anniek. Een molwaardige mol, die dennis. En nu is hij weg!  ::ohno::
Nu moet ik wel zeggen dat anniek in de eerste afleveringen ook nog redelijk subtiel was, maar daar is inmiddels niets van over  :-X Jammer! Voor mij is het nu zo overduidelijk dat Anniek de mol is, dat ik haast niet begrijp dat er nog mensen zijn die Jon of Vivienne verdenken (kom op, die viv doet echt ALLES goed!).
Laten we hopen en bidden dat de ontknoping nog verrassingen brengt!

Dit alles neemt overigens voor mij niet weg dat ik dit een heel sterk seizoen vind, een geweldige groep mensen, sterke opdrachten, mooie landschappen, spanning. Over het geheel genomen ben ik dik tevreden, alleen had ik het fijn gevonden als de mol dan via de montage wat minder 'obvious' in beeld was gebracht...

Offline Yesse

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 27-02-2009, 11:44:10 »
Nou, vooruit, omdat jij het bent ;)
Gelukkig maar  ::tandpastasmiley::

Maar ik ben het wel met je eens verder, het is echt een klap en ik vind de mol dit jaar gewoon wat minder.. maar verder is het seizoen echt geweldig, de opdrachten en de kandidaten waren geweldig  ::bravo:: alleen wel jammer dat ze Jon en Anniek zo verdacht hebben gemaakt in de montage door alles te laten zien. En ja, Viv.. Viv haalt gewoon zoveel geld binnen  ::oink::

Maar naast dat prachtige serie. Ik ben wel heeeeeeeeel benieuwd naar de hints nu..

Offline m0ll0m

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 27-02-2009, 11:57:42 »
Ik heb ook zoiets van: laten we de ontknoping maar eerst eens afwachten, maar voordat iedereen nou conclusies trekt:

* Anniek ligt er inderdaad heel dik bovenop, maar toch wordt ze in het spel door niemand verdacht. Althans niet door Dennis die "vol op Jon" gaat. En dat is nadat Anniek tenminste twee opzichtige acties heeft gedaan: 5 ipv 4 foto's nemen en 'thank you' roepen naar de toeristen. Misschien dat de montage hier afbreuk doet aan de sneaky manier waarop het in het echt is gegaan.

* Vivienne brengt veel geld binnen, maar kost ook geld. Volgens mij is een groot deel van het spel opgegaan aan het openen van haar kluis. Dat leverde inderdaad wel 300 euro op, maar door tijdgebrek (zou je kunnen zeggen) kostte het wel minimaal 900 (namelijk het minste van een andere wagon plus de verdubbeling).

* Jon lijkt de enige die als goeiige kandidaat rondloopt en dat klopt, als we Dennis mogen geloven

m0ll0m

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 27-02-2009, 12:03:31 »
Toch vind ik het jammer dat heel veel mensen nu tegen 'ons' Dennis verdenkers zeggen dat we niet zo moeten zeuren want het is niet omdat onze mol eruit is gegaan, het is dat Dennis de enige voor ons was die voor ONS nog voldeed aan het BEELD dat wij van de mol hebben. Als ik mag praten voor de rest van 'ons' ;)
Voor mij mag je spreken hoor. Dit is ook hoe ik erover denk. Toen er nog 4 over waren, heb ik gelijk gezegd dat ik dan maar hóópte dat Dennis het was. Gewoon omdat de andere 3 het niet mochten zijn in mijn ogen.

En wat de opdrachten betreft... tja, je mag me een zuurpruim vinden, maar die vond ik over het algemeen ook niet zo heel bijzonder. En dan bedoel ik niet eens dat sommige opdrachten leken op opdrachten uit vorige seizoenen. Dat maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit, als het een goeie opdracht is. En de beelden van de omgeving waren vaak prachtig. Maar ik heb geen fysiek zware opdrachten gezien. Of opdrachten waarbij angsten moesten worden overwonnen. Geen opdrachten waarbij men voor dilemma's werd gesteld of waar er een echt mindfuck-element in aanwezig was. Heel veel recht-toe-recht-aan-spelletjes, vond ik. En misschien dat dat de mol ook wel parten heeft gespeeld, want hoe simpeler het spelletje, des te moeilijker het wordt om 'slim' te saboteren, vermoed ik.

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #55 Gepost op: 27-02-2009, 13:15:42 »
Daar ben ik 't wel mee eens, Jayne.

Al waren er wel een paar goeie opdrachten bij dit jaar (Belfast telefoonspel, Puzzeltrein, Groepsfotoloods)
Daar zou eens een enquête voor gehouden moeten worden, met alle opdrachten van dit jaar waar we een cijfer aan kunnen geven.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2009, 13:17:59 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 27-02-2009, 13:35:23 »
Als ik dit allemaal zo lees heb ik maar één conclusie (en dat heb ik al eerder gezegd)):

PJH IS DE MOL 2009   :) :)

Ik ben het deels wel eens met de opmerkingen over de overgebleven kandidaten maar durf dat niet zo hard te roepen.
We hebben nog niet alle beelden gezien
- misschien was het wel een hele goede mol maar is hij/zij niet goed in beeld gebracht
- wie weet wat voor molakties we nog krijgen te zien

In ieder geval blijkt dat het voor de overige kandidaten wel heel moeilijk was om de mol te achterhalen.

En verder, voor iedereen die kritiek heeft op de mol en de opdrachten:

Pak de handdoek op en doe het zelf eens.....
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
« Reactie #57 Gepost op: 27-02-2009, 13:42:04 »
Ik ben nu alweer 8 weken van de straat. Dus mij hoor je niet klagen.
En een serie die tot 't eind spannend is vind ik ook wel geslaagd.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 27-02-2009, 13:42:33 »
Het was een zeer veelbelovende serie, loopt toch wat zwak af met giga duidelijke Anniek als mol. Dat krijg je ook als alle kandidaten die een beetje mol kunnen spelen naar huis zijn. Viv en Jon hebben gewoon 0 capaciteit als mol, Anniek lijkt zeer sterk op "too obvious" Yvon, ik zou graag eens zien dat het echt spannend blijft tot het eind.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FCO

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 27-02-2009, 14:00:53 »
Het was een zeer veelbelovende serie, loopt toch wat zwak af met giga duidelijke Anniek als mol. Dat krijg je ook als alle kandidaten die een beetje mol kunnen spelen naar huis zijn. Viv en Jon hebben gewoon 0 capaciteit als mol, Anniek lijkt zeer sterk op "too obvious" Yvon, ik zou graag eens zien dat het echt spannend blijft tot het eind.

En wat ga je doen als Anniek de mol niet is?? Jon heeft wel degelijk capaciteiten om de mol te zijn, is namelijk ook overal bij betrokken, kan acteren en "dom" voorkomen? Vivienne kan ook, maar helaas begin ik daar steeds meer aan te twijfelen:(

Nee, dit seizoen vind ik weer net zo leuk als alle anderen! alleen jammer dat de Mol het niet zo heel goed doet (gezien de prijzenpot). Maar op dit forum zie ik teveel mensen ergerlijk reageren dat "hun" mol, Dennis, eruit is...