(...)Dennis de enige voor ons was die voor ONS nog voldeed aan het BEELD dat wij van de mol hebben. Als ik mag praten voor de rest van 'ons'
Nou, vooruit, omdat jij het bent
Anniek is al vanaf het begin mijn hoofdverdachte, maar ik heb de laatste 3 afleveringen Dennis erbij genomen. Ook al lag hij minder voor de hand, hij haalde toch ook wel veel slimme en strategische ongein uit. Ineens leek het me geweldig als hij het zou zijn: het lag er tenminste niet zo duidelijk bovenop als bij Anniek. Een molwaardige mol, die dennis. En nu is hij weg!
Nu moet ik wel zeggen dat anniek in de eerste afleveringen ook nog redelijk subtiel was, maar daar is inmiddels niets van over
Jammer! Voor mij is het nu zo overduidelijk dat Anniek de mol is, dat ik haast niet begrijp dat er nog mensen zijn die Jon of Vivienne verdenken (kom op, die viv doet echt ALLES goed!).
Laten we hopen en bidden dat de ontknoping nog verrassingen brengt!
Dit alles neemt overigens voor mij niet weg dat ik dit een heel sterk seizoen vind, een geweldige groep mensen, sterke opdrachten, mooie landschappen, spanning. Over het geheel genomen ben ik dik tevreden, alleen had ik het fijn gevonden als de mol dan via de montage wat minder 'obvious' in beeld was gebracht...