Auteur Topic: Klaagtopic  (gelezen 46146 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Klaagtopic
« Reactie #100 Gepost op: 2-03-2009, 16:57:38 »
Of allebei :):)

Maar uhhhhh.... dat HEBBEN we al!

Immers De Mol Junior speelt met ON'ers dus we worden op onze wenken bediend!!!

Zij het niet dat er geen nieuwe serie komt.   :(

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: 2-03-2009, 16:59:25 »

Komt er geen WIDM junior meer?  :o
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #102 Gepost op: 2-03-2009, 17:00:20 »
Zou jammer zijn, had er graag een gezien hier in Grunn.:(
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 2-03-2009, 17:10:05 »
Ik heb het idee dat als we iemand een aantal dingenm zien uithalen het meteen obvious moll;en vinden... Maar zeg nou zelf, het is toch ook niet luek als je een mol hebt die je nooit ziet mollen?? Anniek zie je wel mollen maar of je het nou obvious moet noemen nee, Typische gevallen van obvious mollen zijn sebastiaan en Joris vorig jaar. Die 'molden' echt nog 10X erger asl Anniek en daarvan kon je wel bij voorbaat al zeggen dat ze nep molden...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 2-03-2009, 17:13:13 »
Er is een apart topic met ideeën over het volgende seizoen (10). Daar is dit inderdaad al geopperd.

Ikzelf ben juist gaan fanatiek gaan kijken vanaf dat het BN'ers zijn. Juist omdat je ze al een beetje kent en het leuk is om te zien hoe ze zich manifesteren als ze dus niet in hun rol zitten.
En ik vind het juist een voordeel dat ze bekend zijn met camera's en het maken van programma's.

Ze zullen inderdaad niet zo snel in de clinch gaan met elkaar, omdat ze ook aan hun reputatie moeten denken. Maar van mij hoeft dat niet echt.

Ik vond Peging Express ook in principe leuker met bekende Nederlanders. Alhoewel ik daar ook wel enorm heb gelachen om een aantal niet BN'ers....

Misschien moeten ze het wat meer afwisselen of een keer een mix van bekend en niet bekend.

Ik ben ook pas fanatiek gaan kijkleln vanaf de series met BN-ers maard at kwam meer omdat ik daarvoor nog te jong was en ik naar bed moest tijden WIDM :( :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #105 Gepost op: 2-03-2009, 17:53:10 »

ehm niet - geen, is dus wel een nieuwe WIDM junior??
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #106 Gepost op: 2-03-2009, 18:25:29 »
Nee, "Zij het niet" is een uitdrukking, die zoveel betekent als 'Als het niet zo was'. Dus als er door Lo wordt gesteld dat we met junior op onze wenken worden bediend, voegt Lau daar de constatering aan toe, dat dat niet zo is, omdat er geen nieuwe junior serie komt.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 2-03-2009, 18:51:42 »
ehm niet - geen, is dus wel een nieuwe WIDM junior??

Er komt dus geen nieuwe junior inderdaad.
Taalkundig klopt het volgens mij wel, hoewel er natuurlijk wel dubbele ontkenning is, maar omdat het inderdaad een speekwoord/uitdrukking is, gaat dat volgens mij niet op.
Over drie jaar (als ik afgestudeerd communicatiedeskundige ben) zal ik uitsluitsel geven over deze zaak.  ;D ;)

Maarja, geen junior dus. Zonde, zonde.
Het format met kinderen pakte zoveel beter uit dan ik verwacht had.

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #108 Gepost op: 2-03-2009, 19:47:58 »
Laat ik nou wel afgestudeerd zijn..... ;D
k Weet t ook niet zeker hoor, vlg mij komt het van 'ware het niet' en is 'zij het' een verbastering van die uitdrukking in de spreektaal?

maar, ::ontopic::  :-[

Jammer, heb de junior versie gemist en zou het graag eens willen zien, zeker nu ik de koorts weer aardig te pakken heb.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 2-03-2009, 19:54:25 »
Die zin van Lautjuh is een prima zin hoor en laat w.m.b. niets aan duidelijkheid te wensen over.

Heb trouwens gisteren een van die Amerikaanse 'Celebrity Mole'-series zitten kijken. Had ook niet veel meer weg van de 'echte' Mol. Vond het redelijk dramatisch. Maar ja, ze zijn daar ook niet voor niks gestopt met die celebrity's en hebben niet voor niks vorig jaar weer een serie met onbekenden gemaakt.

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 2-03-2009, 20:04:00 »
Laat ik nou wel afgestudeerd zijn..... ;D
k Weet t ook niet zeker hoor, vlg mij komt het van 'ware het niet' en is 'zij het' een verbastering van die uitdrukking in de spreektaal?

Als communicatie-iemand?
Oké, dan win jij.  :D (heb trouwens ook al een opleiding afgerond, ben nu met m'n 2e bezig)

Je kunt junior altijd nog terugkijken, zijn slechts 5 of 6 afleveringen van een half uur.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #111 Gepost op: 3-03-2009, 14:08:18 »
Ook al vind ik WIDM een leuk programma, ik denk dat er toch misschien iets te veel edities zijn geweest. Niets voor niets zijn de Vlamingen gestopt na 3 seizoenen.

Mijn favoriet is ook nog steeds het George seizoen, maar ik zit er verder niet zo mee dat ze nu alleen nog maar BN'ers doen. Maar misschien moeten ze wel de regels enigszins aanpassen waardoor de mol wat meer moet doen en het moeilijker wordt voor kandidaten om te mollen. Ik heb het suggestie topic nog niet gelezen, maar weet zeker dat er van alles zoals dit in geopperd wordt.

En wel een echte klacht: waar waren de topito's? Of jokers? Ik heb het element van die dingen uitwisselen en stelen toch wel gemist. Het was wat braafjes dit jaar, op Sebastiaan na.
No Milk today???

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #112 Gepost op: 3-03-2009, 15:04:54 »
Ook al vind ik WIDM een leuk programma, ik denk dat er toch misschien iets te veel edities zijn geweest. Niets voor niets zijn de Vlamingen gestopt na 3 seizoenen.

Mijn favoriet is ook nog steeds het George seizoen, maar ik zit er verder niet zo mee dat ze nu alleen nog maar BN'ers doen. Maar misschien moeten ze wel de regels enigszins aanpassen waardoor de mol wat meer moet doen en het moeilijker wordt voor kandidaten om te mollen. Ik heb het suggestie topic nog niet gelezen, maar weet zeker dat er van alles zoals dit in geopperd wordt.

En wel een echte klacht: waar waren de topito's? Of jokers? Ik heb het element van die dingen uitwisselen en stelen toch wel gemist. Het was wat braafjes dit jaar, op Sebastiaan na.

Was sowieso geen voorstander van jokers en topito's, riekt een beetje naar vervalsing zoals volgens mij de Dikke Controleur al eerder aangaf hier op het forum.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline annebeth

• Forumlid
  • Sherlock Moles
« Reactie #113 Gepost op: 3-03-2009, 16:51:56 »

Volgens mij kwam dat niet per se door het programma, maar was/is dat het beleid van die belgische zender, die maken nooit ergens meer dan 3 edities van.

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 3-03-2009, 17:32:28 »

Ik denk dat het probleem gewoon is dat de uitdaging, in ieder geval voor de BNers niet groot genoeg is.

Dennis zegt  bij de hotelopdracht iets van: Wat maakt mij het uit als dat geld verdwijnt ....  dus te weinig uitdaging om echt te mollen.

Het programma bestaat van oorsprong uit drie dingen:
- 9 mensen die proberen de mol te vinden.
- 9 mensen die proberen daar zoveel mogelijk geld te verdienen
- 1 mol die de boel saboteerd.

Tegenwoordig worden er zoveel nep-molakties uitgevoerd dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
De kandidaten moeten dus geprikkeld worden om zelf de mol te vinden en geld te verdienen. (en niet om anderen eruit te spelen)
De mol moet meer geprikkeld worden om geld ongemerkt uit de pot te houden.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Bubbeltje

• Forumlid
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
« Reactie #115 Gepost op: 3-03-2009, 18:11:19 »
Zoals hier al een aantal keer gemeld werd ben ik het inderdaad ook eens met het feit dat het tijd wordt dat de klok weer in beeld komt. ::hypocriet:: Vond ik en geweldig element altijd, zorgt ook echt voor de spanning. ;D

De topito's mis ik écht niet. Vond het eerder jammer dat ze er waren, dan dat het een toevoeging aan 't spel was. Jokers (of 'sjekkels' ::rofl::) waren op z'n tijd wel leuk.  ::trots::

Oh en voor alle Sebastiaans en Jorissen en Nadja's: stop daar eens mee.  ;D Jullie mollen wel zo duidelijk dat meteen duidelijk is dat jullie de mol niet zijn. :P
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 3-03-2009, 18:20:41 »
Volgens mij kwam dat niet per se door het programma, maar was/is dat het beleid van die belgische zender, die maken nooit ergens meer dan 3 edities van.
Dat klopt, maar er werd ook letterlijk gezegd "Laten we maar stoppen nu iedereen het nog leuk vindt".

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 3-03-2009, 18:24:08 »
Normaal gesproken stoppen ze zelfs na 2 series. Maar omdat WIDM zo´n hit was, is er nog een serie gemaakt, waarbij de populariteitsmeter volgens mij zowat explodeerde.  :D

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #118 Gepost op: 4-03-2009, 00:10:00 »
Volgens mij is er voor het nepmolgedrag (mooi scrabblewoord) van de bn-er wel een remedie. Voor het geld doen de meesten het toch niet. Laat iedere bn-er een goed doel kiezen die hem/haar na aan het hart ligt. Volgens mij laten ze het wel uit hun hoofd om te gaan ouwehoeren met geld wat voor hun doel bedoelt is. Lijkt me een puik idee!  ::ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

WorldExpress

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 4-03-2009, 00:24:59 »
Volgens mij is er voor het nepmolgedrag (mooi scrabblewoord) van de bn-er wel een remedie. Voor het geld doen de meesten het toch niet. Laat iedere bn-er een goed doel kiezen die hem/haar na aan het hart ligt. Volgens mij laten ze het wel uit hun hoofd om te gaan ouwehoeren met geld wat voor hun doel bedoelt is. Lijkt me een puik idee!  ::ok::
Beroemd zijn staat niet gelijk aan rijk zijn ::)