Auteur Topic: Klaagtopic  (gelezen 46164 keer)

Offline saem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Klaagtopic
« Reactie #120 Gepost op: 4-03-2009, 10:04:13 »
Beroemd zijn staat niet gelijk aan rijk zijn ::)

Dat zeg ik ook niet, ik heb wel gezien dat de afgelopen 4 seizoenen de bn-ers wel makkelijk opdrachten verkloten om verdacht te worden als mol en dus geld uit de pot te houden. Ze gaan toch meer voor het spel en de eer van de overwinning dan om de pot is mijn idee. En dat kun je dus ondervangen door hun voor een goed doel te laten strijden.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Yesse

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 4-03-2009, 10:11:25 »
Volgens mij is er voor het nepmolgedrag (mooi scrabblewoord) van de bn-er wel een remedie. Voor het geld doen de meesten het toch niet. Laat iedere bn-er een goed doel kiezen die hem/haar na aan het hart ligt. Volgens mij laten ze het wel uit hun hoofd om te gaan ouwehoeren met geld wat voor hun doel bedoelt is. Lijkt me een puik idee!  ::ok::
Maar is het voor de mol dan nog wel fijn om te mollen? "Het is voor het goede doel"

Offline Long Tall Erne

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #122 Gepost op: 4-03-2009, 10:14:47 »
Het geld dat de mol uit de pot kan houden gaat naar zijn/haar goede doel.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline saem

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 4-03-2009, 10:21:10 »
Het geld dat de mol uit de pot kan houden gaat naar zijn/haar goede doel.
Kijk dat is idd een mooie oplossing, want ik zat daar ook nog even mee.

WorldExpress

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: 4-03-2009, 11:52:00 »
Dat zeg ik ook niet, ik heb wel gezien dat de afgelopen 4 seizoenen de bn-ers wel makkelijk opdrachten verkloten om verdacht te worden als mol en dus geld uit de pot te houden. Ze gaan toch meer voor het spel en de eer van de overwinning dan om de pot is mijn idee. En dat kun je dus ondervangen door hun voor een goed doel te laten strijden.
Ik denk dat na zoveel seizoenen WIDM de spelers het spelletje ook echt wel doorhebben. Net als de kijker. Als alle spelers enkel onmols gedragen denk ik dat je de mol er zo tussenuit pikt.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 4-03-2009, 12:37:00 »
Ik denk dat na zoveel seizoenen WIDM de spelers het spelletje ook echt wel doorhebben. Net als de kijker. Als alle spelers enkel onmols gedragen denk ik dat je de mol er zo tussenuit pikt.
Of dit zo is ligt vooral ook aan de opdrachten. Is de opdracht te simpel, dan valt er niet onopvallend te saboteren, aangezien het verschil met de echte kandidaten dan te groot is (tenzij die de nepmol gaan uithangen idd). Als de opdrachten lastiger zijn (zoals de opdrachten in de eerste seizoenen), dan zul je je als kandidaat en kijker eerder blijven afvragen of iets nu sabotage was of dat iemand gewoon oprecht faalde/niet durfde/etc.

Als je zorgt voor echte, goede, spannende WIDM-opdrachten, dan is de noodzaak minder groot om de spanning erin te brengen/houden d.m.v. creatieve montage. Maar ja, het zal wel te duur zijn ofzo.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #126 Gepost op: 4-03-2009, 14:17:19 »
Ik heb best wel wat WIDM gespeeld, reallife en op het internet, maar zelf probeer je als kandidaat ook wel eens wat verdachte dingen te doen. Op het internet doe je het dan wel niet voor geld. Maar ik heb het ook een keertje RL gespeeld voor geld, en om toch nog verdacht te blijven heb ik een aantal keer mezelf verdacht proberen te maken zodat ik kon winnen, want je kunt nu eenmaal wel veel geld in de pot halen, maar alsnog verliezen. Dan heb je er niks aan.

Daarnaast denk ik ook dat het een soort ontwikkeling is geworden en niet dat het iets met BN'ers heeft te maken, want zulke mensen zater er niet in S5 en S6. Over een paar jaar (als widm nog bestaat) zijn de nepmollen misschien wel weer weg en zitten we weer met iets anders opgescheept!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 5-03-2009, 09:35:16 »
Ik ben normaal niet zo'n klager, maar nu heb ik wel iets gevonden waarover ik wil klagen tot ik een ons weeg, namelijk:

Citaat
Er komt dus geen nieuwe junior inderdaad.

:( :\'( >:( ::niet-ok::
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 5-03-2009, 09:55:14 »
waar haal je die informatie vandaan?

Ik vind het trouwens niet zo erg, vond het niet zo heel leuk.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 5-03-2009, 11:38:59 »
Dat citaat komt van Lautjuh eerder in dit topic, maar als ik andere forummers mag geloven is al eerder door Teun bevestigd dat het er voorlopig niet inzit.

Junior was de eerste WIDM die ik helemaal en 'live' heb kunnen volgen (van series 7 en 8 heb ik wat stukken gemist), dus misschien ben ik een beetje bevooroordeeld. Dat niet idereeen het even leuk vond kan ik me indenken, maar als er geen nieuwe serie komt krijgt het natuurlijk ook geen kans om leuker te worden.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #130 Gepost op: 5-03-2009, 11:41:55 »
Dat citaat komt van Lautjuh eerder in dit topic, maar als ik andere forummers mag geloven is al eerder door Teun bevestigd dat het er voorlopig niet inzit.

Klopt helemaal.  ::jaja::

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 5-03-2009, 23:15:17 »
Het enige waar ik over klaag is dat ik niet zelf meedoe :O

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 5-03-2009, 23:17:56 »
En zelfs een tijdklokje in beeld vandaag.  ::ok::

Offline saem

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 5-03-2009, 23:29:17 »
En zelfs een tijdklokje in beeld vandaag.  ::ok::

Ik zal je zeggen, ik dacht  ::oink:: ze hebben het klaagtopic gelezen en er deze week nog even een klokje ingemonteerd. werkelijk waar!

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 5-03-2009, 23:35:06 »
Ik zal je zeggen, ik dacht  ::oink:: ze hebben het klaagtopic gelezen en er deze week nog even een klokje ingemonteerd. werkelijk waar!

Dat dacht ik ook.
Maar ik weet niet hoeveel IDTV mensen hier meelezen, en weet niet hoe groot de kans is dat het inderdaad door de opmerkingen in dit topic komt..

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #135 Gepost op: 6-03-2009, 00:47:26 »
Ik dacht ook meteen aan dit topic toen ik het klokje zag.
Ik kreeg trouwens tijdens de uitzending vaker het gevoel dat de uitzending nog maar kort geleden gemonteerd is (zal wel niet), precies de dingen waar ik de laatste dagen, mede door dit forum, zekerder van ben geworden werden in de uitzending weer in twijfel getrokken. Doen ze goed!

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 6-03-2009, 00:49:55 »
die afleveringen zijn allang gemonteerd hoor, dat gaan ze niet meer in de laatste week veranderen denk ik,,, kwestie van toeval, maar wel een prettige toevalligheid
Keep Watching

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 6-03-2009, 00:55:50 »
Maareh... wat was nou die spectaculairste opdracht ooit, waar ze het over hadden?  ???

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 6-03-2009, 10:32:33 »
die afleveringen zijn allang gemonteerd hoor, dat gaan ze niet meer in de laatste week veranderen denk ik,,, kwestie van toeval, maar wel een prettige toevalligheid

Kleine veranderingen zijn denk ik nog wel mogelijk, maar ik verwacht niet dat wij de graadmeter zijn van WIDM-kijkend Nederland. :)

Offline juul4

• Forumlid
  • proud to be a Molloot
« Reactie #139 Gepost op: 6-03-2009, 11:06:55 »
Maareh... wat was nou die spectaculairste opdracht ooit, waar ze het over hadden?  ???

zat er niet echt tussen hè  :(
Twijfel is het begin van wijsheid