Kleine veranderingen zijn denk ik nog wel mogelijk, maar ik verwacht niet dat wij de graadmeter zijn van WIDM-kijkend Nederland.
Nee, geen exacte graadmeter, maar toch valt er wel iets uit af te leiden.
De mensen die hier komen zijn vaak die-hard fans en fans hebben nu eenmaal de neiging om minder snel kritiek te hebben. Dat zie je hier ook aan de reacties van al die mensen die dit hele topic maar gezeur vinden. Je ziet het alleen al aan de titel en de reden waarom dit topic geopend is ("Als je wat te klagen hebt, dan doe je het maar daar en niet in de andere topics").
Ik ken in mijn omgeving best wel wat 'gewone' WIDM-kijkers. Hun kritiek is eigenlijk dezelfde als je hier leest (niet spannend meer, te geacteerd, slappe opdrachten, enz.), alleen het verschil is dat zij het niet op een internetforum gaan posten, maar dat ze op een gegeven moment gewoon niet meer kijken. Ik ken trouwens ook iemand die dit seizoen al niet meer kijkt.
Dus, ik weet niet óf ze het lezen, maar ik sluit het niet uit. Enne... zo'n tijdklokje in beeld monteren is echt een fluitje van een cent hoor. Het kan dus toeval zijn, maar het kan ook best nog even toegevoegd zijn. We zullen het waarschijnlijk nooit weten.