Laat Jelsir lekker in zijn geloof zitten.....
Want zeker weet niemand hoe het zit!
Er zijn wel meer mensen hoor die 'drammen' met een theorie of een overtuiging.....
Dat is vooral omdat ze menen dat zij iets zien dat de rest niet ziet en blijkbaar niet wil zien! Dan moet er wat gewicht in de schaal.
Hoeveel keer mensen hier al niet hebben gepost dat "de mol nooit een rood scherm kan krijgen"..... Dat zal zeker de 50 overschrijden. En even zoveel keer is weer uitgelegd dat de regels is "de mol kan nooit het spel verlaten"..... Maar mensen lezen hier erg slecht en hap snap, krijg ik het idee.
Hoe vaak niet iemand iets post met een in hun ogen originele theorie of opmerking, die al ik weet niet hoeveel keer geopperd is?
Ik vind het wel leuk als mensen zoooooo voor honderd procent overtuigd zijn van hun idee en daar alles bij slepen om het maar te bewijzen.
Het bewijst maar hoe gevaarlijk het is om iets te 'geloven' of 'zeker te weten' en dan dit gaan bewijzen. Want dan blijkt dat je alles naar je geloof kunt toe redeneren en dat je alles sluitend maakt in je hoofd.
Ikzelf weet het gewoon niet meer.
Ik hoop dat Jon het is, want ik vind het niet leuk als Anniek het is. Ik vind de tactiek van Anniek niet zo leuk gekozen.
Maar we zullen het donderdag gaan beleven!