het is voor 99,99% zeker Anniek. Haar hele houding en doen en laten wijzen daarop.
Met elk 1 op 1 gesprek is ze gespannen en op haar hoede en probeert ze alle vragen te ontwijken.
En 1 op 1 met de camera van de crew is het enige wat ze zegt: Jon is de Mol. Jon doet dit, Jon doet dat. Om Jon verdacht te maken.
Maar ze heeft als enige het nog geen enkele keer gehad over het winnen van wie is de mol, in tegenstelling tot Jon en Vivienne. Vivienne die nerveus is voor de finale, omdat ze nu ze zover is graag wilt winnen. Jon die zo bloednerveus is dat hij alle mogelijke vragen wilt meepikken om goed voorbereid te zijn. Alleen Anniek heeft het over dat ze 100% zeker is van de Mol (zijzelf) Jon zogenaamd.
Maar kijk maar terug ze heeft nog nooit het wordt winnen van wie is de mol in de mond genomen en de enige 3 ieniemienie redenen om mij op andere gedachten te zetten zijn:
1. dit weerleggen.
de overige 2:
Jon zit al afleveringen lang op Anniek, dus moet gewoon meer van haar weten, maar was misschien te nerveus en deed het zo te langzaam. En inderdaad Viv met haar geheugen kon het net zo goed maken en sneller.
Logischer is het echter dat ze de test beter maakt dan Anniek als het Jon is, maar toch.
En verder dat Anniek een rood scherm heeft gehad, wat wel flauw is geweest voor wie is de mol, maar daar moet ik me maar overheen zeggen, alhoewel dat wel de enige reden is geweest dat ik na die aflevering een andere mol heb ingevuld in de pool ondanks dat ik haar altijd als hoofdverdachte had
!
Jammer dat laatste aflevering nu overbodig is, want al haar streken (niks doen) was overduidelijk!