ik citeer Pieter-Jan in zijn 'winnaars-gesprek' met Vivienne:
"Je hebt het spel gespeeld zoals het gespeeld moet worden: slim en scherp. Je hebt een deal gemaakt, met Dennis, en dat heeft jou extra informatie opgeleverd. Jou heeft het de finale gebracht, hem niet. "
Die extra informatie komt uit aflevering 1: daar moest iedereen hun eigen naam invullen om te zien of ze wel of niet de mol waren, maar aangezien Dennis de mol niet wilde zijn, heeft hij daar de naam van Jon ingevuld (tenminste zo leek het
) en wist hij vanaf dat moment al dat Jon wel of niet de mol was en dat heeft hij aan Viv doorgegeven
Bij de afevering voor de finale hoefde Viv de test niet te maken, als Jon de mol is, heeft Dennis toen de test iets slechter gemaakt dan Anniek en als Anniek de mol is, heeft hij de test iets slechter gemaakt dan Jon
Maar ik denk dat doordat Dennis die informatie uit aflevering 1 had, Viv nu de winnaar is geworden en ze heeft het ontzettend verdiend
Mijn gevoel zegt dat Anniek de mol is....Viv heeft het iedere keer maar over Jon, zodat wij nu gaan denken dat hij de mol is en dan blijkt aankomende donderdag dat Viv alles op Anniek ingezet heeft
Tot slot: een prachtige aflevering was het