ey,
Ik heb gister met plezier naar de finale gekeken en stond verbaast toen ze al bekentmaakten wie de winnaar was (Vivienne). mijn mol :'
iedereen heeft haar nu natuurlijk uitgesloten, en twijfelt tussen anniek en jon.
maar laten we de feiten eens op een rijtje zetten.
- We horen in de biecht dat Jon op anniek zit 100% anders eet hij zijn molboekje met peper en zout op
- Anniek gaat vol op jon.
- Vivienne zit een beetje te twijfelen merken we in de laatste aflevering.
we zien in een shot als ze de test gaan maken dat vivienne net iets eerder zit dan Anniek. En we zien ze tegelijk weglopen. kunnen we hier niet concluderen dat Anniek dan de Test sneller heeft gemaakt en dat het dan enorm, onlogisch is dat Vivienne het beter heeft gemaakt. Anniek is heel erg bezig met alles noteren in haar molboekje.
daarna is de bekentmaking(nog niet voor ons)
En wie is de winnaar?? Vivienne!
maar waarom?
het eeste wat opvalt is dat ze niet super enthousiast is ofzo. dat zette mij aan het denken.
dit is mijn theorie:
Vivienne heeft niet op Jon of anniek gestemt. maar de test volledig op zichzelf ingevult, want zij is de mol.
omdat én Anniek en Jon de goede mol niet hebben(voor het eerst in de geschiedenis)wordt de mol de winnaar.
En dan hadden de velen die teleurgesteld waren dat hun mol de winnaar was, toch gelijk.
als deze al gepost was dan sorry,
maar ik hoop hiermee theorie van de week winnaar te worden.
laat je reactie achter.
Erik!!