pff het word nu wel een beetje vermoeiend hoor steeds dat geroep dat viv ook de mol nog kan zijn..geloof me maar ik vind viv echt een hele leuke kandidaat>> lekker fanatiek, veel geld verdienen, complotjes maken om info te krijgen voor de test..niet mee werken met het plan van dennis om haar verdacht te maken ze ging gewoon steeds vol voor het geld..elke opdracht deed ze vol overgave en ze genoot zichbaar..daarom is ze harstikke leuk en terecht de winnares maar een mol kon en kan ze niet meer zijn...zoals jon al zei: ze heeft gewoon teveel geld verdiend dat is antimolgedrag, je kunt best 1 of 2 keer geld verdienen en vervolgens klieren zodat het er weer uit gaat maar je kan niet steeds geld verdienen en het soms nog verdubbelen ook... ze heeft gewonnen en terecht..ze heeft het spel vol overgave gespeeld en ze heeft haar hoofd cool gehouden en geen waarde gehecht aan complotjes of theorieen van anderen ze voer haar eigen koers en zie waar het haar gebracht heeft: bij de pot!
DIT ALLEMAAL TERZIJDE HOOR!!
IK GA LEKKER KIJKEN OM HALF 9, DE SPANNING IS NU AL OM TE SNIJDEN..
IS HET JON,ANNIEK OF MISSCHIEN DAN TOCH VIVIENE??
>>>>HET IS ANNIEK<<<<
ik eet de pet van dennis en zijn slippers en het mollenboekje van jon met zout en peper op als het anniek niet is