HET IS VOORBIJ
het is aniek niet
nou moet ik de slippers en pet van dennis en het boekje van de mol met zout en peper op eten want ik wist het zo zeker
ik vond de mollenacties van jon wel heel grappig
hij heeft het goed gedaan, hij werd in noord-ierland voor het blok gezet en pastte zich daar goed op aan, in de supermarkt
hilarisch gewoon en idd dat rondjes rijden van anniek en dan haar droge reactie er achter aan: het lijkt wel of ik rondjes aan het rijden ben...en viv die opeens zegt: heej dit is wel een heel lang rondje jon
maar ik ben toch teleurgesteld, het was een geweldig seizoen begrijp me niet verkeerd maar ik hoopte echt dat het Anniek was maar als ik nu terug kijk in mijn eigen mollenboekje dan valt op dat zij wel degelijk geld heeft binnen gehaald maar haar foute acties werden er uit gepikt en kregen wij steeds voorgeschoteld dus anniek je hebt het goed gedaan hoor...jammer dat je moeite voor niets was..al heb je wel een ervaring op zak waar ik jaloers op ben
viviene is de terechte winnares
jon is een goede maar niet echt een knuffelmol
anniek heeft jammergenoeg verloren maar ze zat er in tot de finale en daarom was het voor mij een topseizoen
tot slot wil ik even zeggen dat het een hele leuke groep was en dat ik mijn molhuntshot weer heb gehad voor dit jaar....is het al bijna januari 2010?
?