Ik zag net die andere poll maar moest even goed denken welk seizoen ook weer welke mol had dus heb dat even op een rijtje gezet. Voor mij geldt dat ik het allemaal dacht door te hebben na George, ik zat toen totaal verkeerd. Maar met Nico was het makkelijk en daarna had ik het elk jaar goed, soms vrij snel. Alleen het laatste jaar miste ik finaal de plank, eerst had ik Naomi en deze laatste keer Anniek. Mijn gouden regel is nu achteraf; altijd voor degene gaan die het minst de aandacht krijgt van de regie. In deze serie kregen eerst Paula, Sebastiaan en tot slot Anniek ladingen verdenkingen uitgezonden... die kan je gewoon strepen!
Mijn top-3 zou zijn
1 George
2 Jon
3 Inge
+ eervolle vermelding voor Amin!
George en Jon had ik gewoon niet, Inge wel maar zij heeft me wel goed om de tuin geleid tot ver in het spel en trouwens de kandi's ook, zij was zo'n beetje de enige op wie de finalisten niet allemaal zaten. Jon deed het wat dat betreft slecht waarbij zelfs de laatste 3 op hem zaten. Ik geloof dat Deborah ook nog een finalist om de tuin leidde en Dennis was wat dat betreft magistraal, verder niemand (?!).