Poll

Heb je de fandag volgend jaar liever in de Observant of in het AKN-gebouw?

Observant
AKN-gebouw
Geen mening

Auteur Topic: Observant of AKN-gebouw?  (gelezen 22370 keer)

Offline Duiker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Observant of AKN-gebouw?
« Gepost op: 15-03-2009, 18:25:56 »
Vorige 6 jaren is de fandag georganiseerd in de Observant, en dit jaar werd hij voor het eerst gehouden in het AKN-gebouw in Hilversum.

Maar, welke van die 2 is nu beter? Waar hou jij volgend jaar liever de fandag?

Persoonlijk gezien vind ik het AKN-gebouw wat ruimer, maar een ding wat ze wel moeten veranderen daar is wachtrijen voor kandidaten ipv vage cirkels om de kandidaten heen, wat dat leidt alleen maar tot veel geduw en gestress en soms sta je daar heel lang in de rij terwijl mensen die later daar in de rij gingen staan eerder aan de beurt kwamen, en dat voorkom je allemaal met normale wachtrijen.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2009, 16:18:23 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
Re: Observant of AKN-gebouw?
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2009, 18:28:53 »
Qua drukte om de kandidaten heen maakt het geen verschil.
Alleen in de observant was het gewoon overal erg krap en hier had je nog wel wat ruimte om te zitten/lopen.

Dus ik ga voor het AKN gebouw  :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2009, 19:06:41 »
Observant, lekker buiten, veel gezelliger, veel relaxter, veel persoonlijker
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline SasQuii

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 15-03-2009, 19:09:14 »
Inderdaad, er was hier wel veel meer zitruimte enzo, en in de observant kun je bijna niks zien met de veiling als je klein bent.  :-X

Enige ding wat de volgende keer handig is, zijn de naamkaartjes. Toch wel fijn als je kunt zien met wie je bijvoorbeeld praat ofzo. xD

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 15-03-2009, 19:13:25 »
Het AKN gebouw is wel een leuke locatie voor een fandag. Maar gewoon NIET ZO DRUK.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #5 Gepost op: 15-03-2009, 19:16:56 »
Het AKN gebouw is wel een leuke locatie voor een fandag. Maar gewoon NIET ZO DRUK.
Ik had je trouwens wel herkend zonder je naamkaartje, met je moeder, en met een dikke veiling portemonnee

Als ze normale wachtrijen maken ipv vage cirkels om kandi's heen, valt het best mee met de drukte in het Akn gebouw :)
Molloot sinds seizoen 4

Offline Mariell

• Forumlid
  • agja
« Reactie #6 Gepost op: 15-03-2009, 19:18:54 »
Observant!!   ::jaja::

Hou meer van hout dan van plastic. Miste wel de gezellige aankleding om me heen. Al heb ik het wel heel leuk gehad natuurlijk.

maar dat zal wel niet meer gebeuren

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #7 Gepost op: 15-03-2009, 19:20:09 »
Ben bij beide nog nooit geweest
maar als het volgend jaar weer het AKN-gebouw is kom ik 100% zeker ::tandpastasmiley::
dan vergeet ik het niet en maak ik per ongeluk geen andere afspraken op die dag (zoals nu ::niet-ok:: )
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 15-03-2009, 19:23:57 »
Ik had je trouwens wel herkend zonder je naamkaartje, met je moeder, en met een dikke veiling portemonnee

haha, jaa ik had me voorbereid dit jaar met de veiling :P
Maar het viel mee xD
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 15-03-2009, 19:24:25 »
AKN-gebouw..... moet er niet aan denken om met 600man in de Observant te staan,
bovendien is parkeergelegenheid nu beter...
inderdaad foto's met kandidaten moet volgend jaar anders,,, en ik wil weer officiele naambordjes voor forummers!! ::tandpastasmiley::
Keep Watching

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 15-03-2009, 19:29:20 »
Ondanks de minder knusse aangelegenheid, kies ik voor het AKN-gebouw.

De AVRO had alles goed voor elkaar, de doorloop bij de kassa ging vlot, gratis koffie/thee en een leuk gebakje en een mooie grote en open ruimte. Het parkeren in de garage is super geregeld! ::ok::

Buiten de kandidaten om, viel de drukte me goed mee en waren er genoeg plekken waar je iets te eten/drinken kon halen, dit in tegenstelling tot de Observant, waar je lang moet wachten op je drankje/hapje.

Volgende keer iets minder mensen, of een nog grotere ruimte openstellen. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #11 Gepost op: 15-03-2009, 19:40:37 »
Het AKN-gebouw! Ik vond het goed geregeld allemaal. De parkeergarage was groot genoeg, de ontvangst met koffie/thee en gebak was ook lekker en ondanks dat bijna iedereen toch op een kluitje bij elkaar stond om met de kandidaten op de foto te mogen, was er plek voor iedereen! Volgend jaar weer!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline laura12fr

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 15-03-2009, 19:46:47 »
Het AKN-gebouw! Ik vond het goed geregeld allemaal. De parkeergarage was groot genoeg, de ontvangst met koffie/thee en gebak was ook lekker en ondanks dat bijna iedereen toch op een kluitje bij elkaar stond om met de kandidaten op de foto te mogen, was er plek voor iedereen! Volgend jaar weer!!

het was me wel iets te vol, ksta niet op de foto met viv!, rick en jon! rick en jon waren eerder weg en viv was na de veiling ook nergens meer te bekennen :-\\

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 15-03-2009, 19:51:52 »
het was me wel iets te vol, ksta niet op de foto met viv!, rick en jon! rick en jon waren eerder weg en viv was na de veiling ook nergens meer te bekennen :-\\

Ja idd. Ik sta alleen met Viv niet op de foto. Jon heb volgens mij met niemand op de foto gestaan.. Die is meteen vertrokken.

Offline Rennuh

• Forumlid
  • Tja....
« Reactie #14 Gepost op: 15-03-2009, 19:53:27 »
Ja idd. Ik sta alleen met Viv niet op de foto. Jon heb volgens mij met niemand op de foto gestaan.. Die is meteen vertrokken.
Ik sta met Jon op de foto  ;D (alhoewel weet Jon daar niks van xD)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #15 Gepost op: 15-03-2009, 19:55:35 »

Jon heb ik naar buiten zien gaan (rond 12 uur), stond toen alleen ff een sigaretje te roken, Vief ging na de veiling gelijk met Froukje weg en Rick... ineens was hij weg!! Na hun pauze wilden we met hem op de foto, maar dat kon niet, volgens die mensen die de kandidaten begeleidde, dus zei Rick dat het later nog wel kon. En floep... weg was 'ie. Jammer! En toen ik in de rij stond om met Vief op de foto te gaan, werden we gevraagd om een interviewtje af te nemen voor de molmail! Dus dat hebben we maar gedaan! Ik vond het wel erg warm binnen (en die zweetlucht... bah!). Goed dat ik rook, dan kon ik buiten even afkoelen.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 15-03-2009, 20:37:00 »
Ik kies voor het AKN-gebouw. Ik vond de observant knusser en gezelliger. Maar het AKN-gebouw kon je nog adem halen. mits je niet in de rij bij VIvienne stond. En ik vond dat de avro het heel goed had geregeld voor een eerste keer. de volgende keer moeten de foto's iets anders, want nu was dat echt balen. En ervoor zorgen dan kandidaten niet eens weg zijn. Toen er nog een meet&greet sessie op het programma stond toen was alleen Hans er nog van de kandidaten. En PJ.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2009, 21:01:14 door maud, Reden: scheldwoord vervangen »

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 15-03-2009, 20:42:40 »
Ik kies voor het AKN gebouw. Er was voldoende ruimte, iedereen kon wel een stoel vinden en de catering was prima verzorgd.....én het was er lekker(lees té) warm ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #18 Gepost op: 15-03-2009, 20:50:38 »
Ik vind het eerlijk gezegd niet veel uitmaken maar, de Observant was wel gezellig knus maar, ik kies voor het AKN gebouw denk ik toch uiteindelijk, het is wel lekker overzichtelijk en lekker ruim, je kan overal zitten en er was veel meer ruimte ja dat is waar. :)

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #19 Gepost op: 15-03-2009, 20:51:08 »
iedereen kon een stoel vinden???
heb je niet gezien hoeveel mensen er op de grond moesten zitten??

en idd...naambordjes graag...
maar het was wel lekker warm, iig beter dan de kou vorig jaar in de observant.

en als men elk jaar een bus op en neer laat rijden, zoals dat nu perfect geregeld was, ben ik helemaal tevreden...
WIDM 2012: Traust enginn!!