Ja klopt, maar degene van wie ik gehoord heb dat Roeland de oorspronkelijke mol was, is een insider bij IdtV, de producent van het programma destijds, weet niet of dat nu nog steeds zo is. En ik durf te beweren op de dood van heel mijn familie en vrienden dat Roeland die editie ook daadwerkelijk de mol was, tot hij ziek werd en aan het infuus de serie moest verlaten.
Kom op zeg, deze discussie ligt al vier jaar onder het stof.
Alleen omdat nu een onvoorbereide Jon van Eerd de mol was, was Roeland Fernhout 4 jaar geleden ook de mol.
Zet je dit soort onzin nou neer om reacties als deze te krijgen (terwijl je je eigenlijk te barsten lacht), of geloof je er zelf in?
Jij bent waarschijnlijk ook een aanhanger van de theorie dat er twee mollen in het spel kunnen zitten, of dat Pieter Jan de mol kan zijn. Als je er toch zo heilig van overtuigd bent dat het allemaal wel kan, richt dan een eigen forum op, waar alleen dit soort theorieën aan bod komen.
Leg mij maar eens uit waarom er twee mollen in het spel kunnen zitten, in jouw visie kan dat toch? Vertel maaar eens HOE.