@The Miracle, ik had eigenlijk willen stoppen met op jou te reageren, misschien is het ook wel verstandiger om dat te doen.
Maar toch even dit. Jij komt hier de boel op zijn kop zetten met wetenswaardigheden die je zelf allemaal bedacht hebt.
Je vergeet dat dit soort discussies zo'n beetje jaarlijks terugkomt, en dat er ook al uitgebreid antwoord op is gegeven. Wat jij in feite suggereert, is dat Yvon het slechts voor de kijkers thuis suggereert, dat ze slechts in 1 hoek heeft zitten graven bij die mijnenveeg-opdracht, en dat het opgraven van slechts 1 kistje in die opdracht wel heel goed uitkwam, om later als ''surrogaat-molactie'' te laten zien. Jij wil niet toegeven dat het is gebeurd zoals Yvon zelf heeft aangegeven, en maakt er een eigen waarheid van. Je zweert er zelfs op, de woorden die je daarvoor gebruikt, zal ik niet herhalen, want ik vind dat toch wel erg ver gaan.
Ik heb in 2003 tijdens de fandag gevraagd wat er gebeurt in geval van calamiteit, en daarop kwam van de productie onder meer het antwoord van die bijna mislukte eind-scene op het dak van een van de wolkenkrabbers. Maar ook: de productie wordt stopgezet. Ik moet je het antwoord schuldig blijven op de vraag of een programma als WIDM (zwaar) verzekerd is hiervoor, maar ik meen dat ik hier weleens iets over heb gehoord.
Jij suggereert met je opmerkingen kort, heel erg kort, bij de productie van het programma te zitten, maar je geeft er blijk van dat dat niet klopt. Jij bent nooit bij een fandag geweest, veel anderen hier hebben antwoorden uit de eerste hand, en die ben jij van tafel aan het vegen.
Wat je er eigenlijk mee zegt is dat mensen die hier al jaren zitten, en vaker dit soort vragen hebben gesteld (en daar ook antwoord op hebben gekregen, allemaal maar minkukkels zijn, die er niets vanaf weten. Robbie, Heinz, ik noem maar een paar mensen die beschikken over een enorme database op dit gebied, zullen het je niet in dank afnemen. Je suggereert immers dat hun database waardeloos is, omdat er gegevens in staan, die volgens jou niet kloppen.