Hoi WIDM-vrinden!
Leuk verhaaltje...Ik deed vrijdag mee met Lingo :p (uitzending is 27 april). De stem achter de schermen is altijd JP, oftewel Jan Peter Pellemans...Misschien verwacht je het niet, maar deze man heeft een belangrijke functie bij Wie is de Mol. Hij doet de kandidatenselectie, gaat mee naar de opnames en is er al sinds het eerste jaar bij. Hij was ook op de WIDM-fandag, waar hij de dingetjes een beetje in de touwtjes had. In ieder geval, ik kwam hem dus tegen bij Lingo, en hij kende me nog van de fandag, waar ik Annieks boekje had gekocht haha:P
Ik had een plannetje gemaakt..Ik wilde gaan doen ALSOF ik wist waar WIDM 2010 zich af zou spelen, en ik koos voor Brazilie als locatie..Puur omdat mijn gevoel zegt dat ze daar heen gaan :p. Na de opnames kwam JP naar mij en mn medespeler toe om ons te bedanken:
JP: "Bedankt heh Jasper, tot ziens"
Ik: "Jij ook bedankt, en veel plezier in Brazilie (knipoog)"
JP: "Hahaha,...(stil en loopt weg)"
Even later wil ik de studio uitlopen en komt JP nogmaals naar me toe. HIj gaat recht voor me staan, zet een enorm serieuze blik op en vraagt:
JP: "Hoe weet jij dat? Serieus."
Ik: "Tja..connecties"
JP: (mompelt en loopt weg)
Ik denk dat hij met me zat te f*cken maar het kwam wel erg serieus over..Ik wil alleen maar zeggen, als we inderdaad naar Brazilie gaan komend jaar, dan lach ik me rot gehgehg:p Bovendien wou ik deze WIDM-komkommertijd even vullen met een leuk verhaaltje haha, en als het klopt is het natuurlijk een mooie primeur lol
Ik weet dat JP deze site goed in de gaten houdt dus bij deze: HOI JP