Ik neem aan dat het bedrag waarvoor gekozen is vrij laag is. Om twee redenen: 1. de beschrijving van het boekje; "weinig informatie en ontzettend onduidelijk geschreven". 2. de spelregels van de veiling, waarschijnlijk zo opgesteld om ook molfans met weinig geld een kans te geven.
Dat laatste is sympathiek, maar maakt het wel gokken. En daar had ik niet op gerekend, en dat vind ik erg jammer. Dat hadden ze best eerder kunnen zeggen. (En daarom heeft veel bieden dus ook geen zin; dan zit je er sowieso ver naast.)
Je vergeet één dingetje. De meeste mensen zullen niet veel geld over hebben voor dit boekje vanwege eerdergenoemde redenen, en er zullen niet veel meer mensen actief zijn op het widm.com forum. Daarom, als de 'aanbodsprijs' hoger ligt dan de gemiddelde 'vraagprijs', dus als de prijs van de widm crew gewoon te hoog ligt, dan maak je wel de meeste kans met een hoog bod.
Ben het wel met Tommie eens dat ze beter een minimale vraagprijs konden instellen, en dan gewoon iedereen 1 bod insturen, onafhankelijk van elkaar, en dan het hoogste bod wint.