Geachte medemollers,
Ik ga trachten om middels dit onderwerp weer te geven wat er zo al in de Vlaamse dagbladen staat over de derde Molreeks op de VRT.
Natuurlijk is het niet verboden om aanvullingen te doen of om te reageren.
We gaan al kort beginnen met wat er in 'Het Belang van Limburg' van vandaag staat.
Ze vertellen kort hoe het de deelnemers van de vorige reeks in 2000 is vergaan.
Bart Debbaut, Limburgse kandidaat die het eerst afviel is ondertussen bestuurder-vennoot van Dexia Bank regio Tienen. Hij heeft een boek geschreven samen met ex-VRT directeur Jan Ceuleers: 'Hoe word ik een winnaar en hoe blijf ik het?'
Dominique Roosen zit nu op Liberty TV en zal ook opduiken in 'De keuze van de kijker', een nieuw VTM-programma van Ingeborg.
Marianne Dupon (winnares van de vorige reeks) is nu manager van een fitnessketen in Antwerpen en woont nog steeds samen met Yasmine.
Hugo Daemen (DE MOL) speelt nog steeds Mol op jeugdkampen en zal een wekelijkse column voor de krant gaan schrijven waarin hij zijn bevindingen neerpent.
Niki De Boeck (verliezend finaliste) was gemeenteraadslid voor CD&V in Aalst maar heeft ondertussen een overstapje gemaakt naar de VLD.
David Devogele is marketeer en projectverantwoordelijke van een call center. Na zijn uren heeft hij een reclamebureau met iemand die hij via een Molforum heeft leren kennen. Volgende maand gaat hij alleen wonen in Gent.
Luc Schelfaut is (zoals reeds werd verteld op dit forum) cafébaas in Oostakker.
Marie-Rose Mels is nog altijd slagersvrouw, net als Carine Leroy die bij Colruyt werkt. Zij organiseert jaarlijks de Molreünies met alle kandidaten. Dit jaar hebben ze afgesproken in Durbuy.
Eefje Mahauden tot slot heeft haar studies archeologie nooit afgemaakt maar combineert werken met reizen.
Op dit ogenblik verblijft ze in India en ze wil nog graag gaan raften in Tibet! Vree wijs!
Meer nieuws volgt!
ambijans