1. Hoeveel km fiets jij per week?
Normaalgesproken nog geen kilometer, tenzij je een hometrainer meerekent, dan is het iets van 70. Halverwege de week moet ik de hometrainer omdraaien (ik moet immers dat hele stuk weer terug
)
2. Waarvoor was de laatste boete die jij hebt gehad? 4 augustus 2006. Een onterechte boete, omdat ik met mijn vervoermiddel dat ik toen had, al fietsend over een bruggetje reed, terwijl die misselijke stadswacht beweerde dat hget motortje aan stond. 50 euro. Mijn eerste en enige boete ooit.
3. Wees eens eerlijk: draag jij altijd een gordel, ook op de achterbank? Als ik met mijn broer meerijd, of in een andere auto meerijd waarin er een zit: altijd.
4. Hoe snel heb jij ooit gereden? Op de snelweg wilde een vriend van mij eens kijken hoe hard zijn Megane kon. Hij heeft zijn eigen maximumsnelheid maar niet gereden, dat was tegen de 180. Voelde ik me niet veilig bij.
5. Wat is je favoriete vervoersmiddel? Wanneer ik de kans krijg: het vliegtuig, en anders mijn snorbrommer. Bij die laatste heb ik gratis benzine. (iemand interesse?)