Zullen we weer als thema Nederland doen?
1. Wat vind je de leukste stad en waarom?
Absoluut Den Haag! Mijn geboortestad, en daarnaast zoveel mooie gebouwen, het strand, heerlijk winkelen en het is (sorry Amsterdammers en Rotterdammers) dankzij de politiek de belangrijkste stad van Nederland!
2. Wat vind je het mooiste gebouw in Nederland en waarom?
Dat is een hele lastige, er zijn er meerdere die ervoor in aanmerking kunnen komen, zoals het Binnenhof, maar ik ga op dit moment voor Naarden-Vesting, daar kun je zo heerlijk verdwalen en je in de Middeleeuwen wanan...
3. Je bent één dag dictatortje, welke verandering zou je doorvoeren?
Ik zou ervoor willen zorgen dat op de drukste wegen een derde baan wordt aangelegd, en daarmee te maken hebbend, de maximumsnelheid zou op heel veel plekken ook makkelijk naar 130 kunnen!
4. Welke provincie kies je voor een vakantie in eigen land?
Ik heb nooit vakantiegevoel in Nederland, maar als het zou moeten zou ik vanuit Hengelo graag naar Zuid Holland gaan.
5. Welke plek/museum/terras/bos/attracties is niet zo bekend en zou je iedereen willen aanraden voor een bezoekje?
Bij veel fietsliefhebbers nog niet erg bekend, maar je kunt hier in Twente zulke mooie fietsroute's afleggen, zelfs vlakbij steden als Hengelo en Enschede!