1. Werk of studeer je nog? en in welke capaciteit?
Ik werk nog 'gewoon', het afstand houden en werken achter een scherm op de balie voelt ondertussen al aardig gewoon. En overleggen gaat aardig goed digitaal. Wel werk ik nu maar op 1 plek, we wisselen geen personeel meer uit, en dat betekent dat ik mijn tweede werkplek wel mis.
2. Wat heb je nu eindelijk een keer kunnen doen nu je opeens meer tijd hebt?
Ik heb niet veel meer tijd. Ik heb vooral in de weekenden nu meer tijd, omdat het sociale leven stil ligt. En dat vul ik niet echt zinvol op. Ik ben wel weer gaan skaten, ter afwisseling van het wandelen, hardlopen en fietsen.
3. Wat is je favoriete bezigheid tegen de verveling?
Iedere niet-werkdag minstens een uur naar buiten.
4. Wat zijn je voornemens voor na de coronacrisis?
Blijven bewegen. Mijn sociale leven weer oppikken. En voor mijn ouders blijven zorgen, ze zullen nog wel een poos wat meer zorg nodig hebben dan voor ze corona hadden.
5. Wie wil je een hart onder de riem steken tijdens deze tijden?
Iedereen die het moeilijk heeft: ondernemers zonder opdrachten, mensen die hun werk kwijt raken, mensen die vereenzamen, ouders die thuiswerk en gezin moeilijk kunnen combineren, kinderen die een leer- en sociale ontwikkelingsachterstand oplopen, iedereen die angstig is voor corona, mensen die ziek zijn (geweest), mensen die heel hard werken in de zorg, etc etc.