Nu ik weer normaal mag posten kan ik ook antwoorden
1. Vier je nog sinterklaas?Nee, een keer op initiatief van vrienden lootjes trekken is leuk maar geen vaste prik. Vorig jaar volgens mij niet gevierd en dit jaar zeker niet.
2. Hoeveel zakken pepernoten/kruidnoten heb je dit jaar al weggewerkt?Twee, maar dan wel gelijk van die grote
3. Hoe kwam jij erachter dat Sinterklaas niet bestond?Ik heb geen idee meer eerlijk gezegd, heeft blijkbaar toch niet zoveel indruk achter gelaten
4. Mooiste cadeau dat je ooit heb gekregen met Sinterklaas?
Het mooiste, meest teleurstellende en memorabele cadeau in één eigenlijk. Ik wou graag weer Pokémon spelen toen ik eindelijk oud genoeg was om het helemaal goed te begrijpen, dus dat was toen Pokémon Ruby. Mijn ouders wisten natuurlijk niet wat dat was, dus ik helemaal uitleggen van ja dat is de nieuwste en die is rood. Toen ik mijn cadeautje kreeg zat daar tot mijn grote teleurstelling Pokémon Firered in, de nieuwe remake van generatie 1. Die wou ik helemaal niet! Maar ja die was natuurlijk nieuwer want later uitgekomen en ook rood, dus de verwarring was logisch. Uiteindelijk natuurlijk geruild en wel Ruby gekregen waar ik heel erg veel plezier van heb gehad en echt uren en uren mee hebt gespeeld.
Vandaar mooiste (Ruby), meest teleurstellende (Firered) in één.
5. Welke kleur chocoladeletter wil jij het liefst?Dat was altijd wit, maar tegenwoordig toch liever puur!