1. hoe groot vier jij altijd je verjaardag?Eigenlijk het liefst zo klein mogelijk. Een gezellige avond met een paar vrienden ofzo is me eigenlijk al een beetje teveel.
2. hoe zou jouw ideale verjaardag eruit zien?op vakantie, en dan lekker relaxed, strand, iets leuks doen samen en met zn 2en uit eten, niemand anders erbij.
3. wat is het leukste kinderfeestje dat je ooit hebt meegemaakt en was dat van jezelf?Zijn er nogal wat. Waren wel vaak van mezelf... daar was m'n moeder vrij creatief in. Een keer naar een toneelstuk geweest (Heb ik nog jaaaren gehoord dat dat zo leuk was), een filmavond, een keertje een middag poolen en daarna eten bij de chinees...
En eigenlijk, het allerleukste waren de avontuur-feestjes. Dat we gewoon met een groep vrienden de golfbaan op gingen ofzo, of naar de bouwplaats, en maar hopen dat je niet gezien word. En verstoppen voor de politie enzo.
4. ga jij naar iedere verjaardag waar je voor word uitgenodigd?Eigenlijk ga ik naar bijna geen enkele verjaardag. Aangezien de meeste van mijn vrienden er ook niet zoveel mee doen.
5. zoek je een kado uit voor de jarige of geef je geld?Tja, verschilt wie het is, maar meestal een fles drank ofzo, onder (oud-)studenten valt dat altijd wel goed