Outback is echt een geweldig seizoen. Het wordt door de meeste "nieuwe" fans afgeschreven als saai en voorspelbaar (wat eigenlijk alleen maar waar is voor... wat? de laaste 5 afleveringen of zo?)... terwijl het gewoon een seizoen is dat volledig steunt of sterke karakters... en die heeft het in overvloed. Met uitzondering van Nick en misschien Keith, is iedereen erg gedenkwaardig en uniek (vooral als je dat vergelijkt met seizoenen as Samoa of Fiji, waar ik me met moeite de helft van de cast kan herrineren).
Colby is verruit één van mijn favoriet survivors ooit, en als ik alleen maar zijn Australische incarnatie gekend had, was hij mijn Nummero Uno. (Nu is dat, vooral dankzij zijn HEILIGE reis in FvF, Jonathan "Christ" Penner ^_^)
Jerri is nog zo iemand waarvan je gewoon niet genoeg kan krijgen. Als je van haar houdt wil je meer van haar zien, en als je haar haat... ook eigenlijk?
Wat een pracht van een vrouw
Amber was altijd een van mijn willekeurige favorieten, dus vindt ik haar ook meer dan OK. ^_^
Rodger/Liz <3 Beste Oudere/Jongere combo ooit? Dacht het wel! (Paschal/Neleh = O_O)
DEBB <3 Nog zo'n icoon
SKUPIN <3 Nog een ander icoon <3
De enige die ik echt niet kon uitstaan waren Alicia (echt een verzuurd, onaangenaam, humorloos individu, BWAKKES BOL HET AF >_<), Tina (Het misbruiken van de moralen en de godsdienst van iemand anders of JEZELF af te schilderen als een heilige (en Amber/Jerri als manzieke duivellinnen) is gewoon WANSMAKELIJK. bah!) en Varner (wat.een.idioot. oh ja, en SKUPINGOD <3). En verder ook nog Mitchell ( ugh loser
zijn... errr... "gezang" tijdens de "Back From The Outback Special" o_O) en Kimmi (ietsje te overenthousiast om niet irriterend te zijn naar mijn mening <_<)