Vandaag deze reeks ten einde zien lopen. naar het einde toe vond ik de exits redelijk voorspelbaar.
Bij lex zijn uitleg over de final 2, heb ik toch m'n bedenkingen.
dat geluk niet aan de orde is om bij de laatste 2 te eindigen
Ik ben ook niet overtuigd dat de final 2 daar op hun plaats zitten.
Kim J heeft juist heef veel geluk gehad omdat ze in de beginfase enkele proeven wist te verprutsen. Heeft het heel de tijd safe kunnen spelen in de alliantie en op het laatste wint ze een proef (beetje zelfde verhaal als kelly van Survivor Borneo, maar ze heeft de foute keuze gemaakt. Tegenover lex had ze waarschijnlijk wel gewonnen, omdat vele zijn ego een beetje beu waren) . Ethan Heeft ook niet bijster veel moeten doen om die plek in de finale te halen. akkoord hij heeft weinig stemmen tegen gehad (1 dacht ik me te herinneren) maar zijn spel was oersaai.
Ja, hij en Teresa waren zo'n beetje de enige die het seizoen nog leuk maakten.
Big Tom was idd leuk om te zien, jammer dat hij op het einde als pispmaal werd gebruikt door 1 van de final 2.
Teresa heeft naar mijn mening niet echt veel bijgebracht buiten die proef die ze dmv fan de factor geluk (steen, papier, schaar) en gentleman's agreement van Clarence heeft gewonnen (Ik vraag me af of ze hetzelfde had gedaan als Clarence had gewonnen bij dat duel). Ze zat zeker niet in de gevarenzone en had blijkbaar niet door dat Clarence dat wel was... En de poging Big Tom in diskrediet te brengen omdat ze wist dat ze er zeker uitging
(wat uiteindelijk is gelukt). Big Tom heeft zijn goedkeuring gegeven bij de soloactie van lex... dus niet echt loyaal tegenover zijn alliantie die hem zo ver in het spel heeft gebracht, eigenlijk valt Big Tom niet veel te verwijten.
Brandon vond ik een echte eikel op de final council en kelly vond ik amusant om bezig te zien/horen