Hai allemaal!
Na jaren Wie is de Mol kijken en het forum lezen (ben zelf een wat minder actieve poster) ben ik zelf aan de slag gegaan met een website. Over het programma is, tijdens de uitzending, altijd enorm veel te vinden op diverse schitterende websites, waaronder uiteraard wieisdemol.com. Ook discussiëren over wie de mol is en wat je van de serie vindt, is altijd mogelijk geweest. Waarvoor hulde aan de makers :-)!
Dus waarom nog nieuwe mol-website? Omdat het me leuk leek om een gestructureerd overzicht te geven van alle opdrachten, afleveringen, kandidaten enzovoorts die ik uit de afleveringen kan halen, zowel uit de nieuwere seizoenen als uit de oude. Omdat het me leuk leek om een website te maken... én omdat ik gewoon graag nog eens alle oude seizoenen terug keek want het blijft een leuke serie
! Al deze gegevens, samen met foto's die ik uit de aflevering geknipt heb, heb ik in een grote database gestopt en er een leuke site omheen geklust.
Op
http://www.wiewasdemol.nl/ kun je het resultaat "bewonderen". Ik ben onwijs benieuwd wat jullie ervan vinden, wat er beter kan, wat je nog mist enzovoorts. Reacties zijn dan ook van harte welkom, zowel op dit forum als op de website. Eventueel kun je me ook mailen, m'n adres zal ik op mijn profiel zetten.
Ik hoop hiermee een waardevolle aanvulling te kunnen bieden aan de bestaande community... en kijk nu al uit naar het volgende seizoen
!
Grtz,
Ronald van der Velden