Dat verhaal van mijn gesprek met JP is uiteraard waar, maar inderdaad is de kans aanwezig dat ie lekker meespeelde, hij zit ook bij de media, hij weet hoe dat werkt met geruchten en media. Voor de mensen die mijn verhaal in twijfel trekken, het enige bewijs dat ik kan geven is de uitzending van Lingo waar ik in zat (zie uitzendinggemist.nl --> Lingo --> 27 april 2009)...Btw. in die uitzending wordt bij de introductie nog over WIDM gepraat met mij, met name de fandag
...Ik ben dus die gast van Team 2
Wat betreft de geruchten rond Japan...ZUCHT...het is zonde dat de publieke omroepen op deze manier berichten klakkeloos overnemen zonder broncontrole. Ik studeer communicatiewetenschappen en bij ons geldt: "1 Bron is GEEN bron"...Daarbij komt dat PJH bezig is met Avro Express dus dat kan het ook zijn geweest.
Bovendien viel het mij op dat de AVRO zegt dat de persconferentie rond WIDM PAS in december plaats vindt. Normaal gesproken is dit toch wel iets eerder?!?! Zou dit kunnen duiden op late opnames (bvb. in de herfst of midden in de zomer?!)
Speculeren is natuurlijk leuk, het houdt het forum levend en het prikkeld de fantasie, maar waterdicht is het alleminst en zo moet je het ook tot je nemen